نیمه اول دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش افکارنیوز ، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز تیم های صبای قم و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول آبی پوشان تهرانی موفق شدند با تنها گل دقیقه ۴۰ محمد قاضی به پیروزی برسند.

شروع این دیدار با حملات تیم صبا بود و هر چند شاگردان صمد مرفاوی فرصت خطرناکی را روی دروازه مهمان تهرانی ایجاد نکردند اما در دقایق ابتدایی زمان بیشتری را در اختیار داشتند. بااین حال استقلال در دقیقه ۱۰ می توانست توسط پژمان نوری به گل برتری برسد اما کم دقتی این بازیکن فرصت طلایی را از استقلال گرفت. در دقایق میانی نیمه اول دو تیم بازی پایاپای اما سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند.

اما در حالی که بازی روند کندی را دنبال می کرد در دقیقه ۴۰ مجید غلام نژاد توپ بلندی را از جناح راست روی دروازه صبای قم ارسال کرد که محمد قاضی با ضربه سر این توپ را به تور دروازه میزیان چسباند تا شاگردان قلعه نویی نیمه اول را از صبا ببرند.

در سایر دیدارهای همزمان نتایج زیر رقم خورد:

* داماش گیلان صفر - فولاد خوزستان یک
گل: لوسیانو پریرا (۴۵)
* راه آهن سورینت یک - نفت تهران یک
گل ها: پیروز قربانی (۴۵) برای راه آهن - رضا نوروزی (۳۸ پنالتی) برای نفت
* تراکتورسازی تبریز صفر - سپاهان اصفهان یک
گل: مهدی شریفی (۴۵)

در مسابقات روز نخست از هفته نوزدهم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه چهار دیدار برگزار شد که نتایج زیر رقم خورد:
* پرسپولیس یک - سایپای البرز صفر
* فجرسپاسی صفر - گسترش فولاد صفر
* استقلال صنعتی صفر - ملوان بندرانزلی ۲
* ذوب آهن اصفهان یک - مس کرمان یک
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات