حاشیه بازی استقلال - صبای قم

تماشاگران استقلال مهدی رحمتی، دروازه بان این تیم را تشویق کردند و خواهان دعوت او به تیم ملی شدند.

به گزارش افکارنیوز ، در فاصله ۴۵ دقیقه مانده به شروع دیدار تیم های استقلال و صبای قم، نزدیک به ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام قم حضور داشتند. حدود ۱۵۰۰ نفر از این تماشاگران هوادار تیم استقلال بوده و سایر تماشاگران با پرچم های قرمز و در حالی که تیم پرسپولیس را تشویق می کردند به ورزشگاه آمده بودند.

* تماشاگران استقلال ضمن تشویق مهدی رحمتی با شعار «تیم ملی بی سید نمی خواهیم» ، خواهان دعوت این بازیکن به تیم ملی فوتبال شدند. تماشاگران تیم استقلال همچنین شعار «رحمتی، حجازی» سر دادند.

* تماشاگران استقلال با شعار رضای آقای گل، رضا عنایتی را تشویق کردند. آنها همچنین به تشویق صمد مرفاوی پرداختند.

* با توجه به اینکه استقبال چندانی از این بازی صورت نگرفته، عبور و مرور در مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام به خوبی جریان دارد و بلیت فروشی با ورود تماشاگران به ورزشگاه بدون مشکل در حال انجام است.

* با ورود خسرو حیدری به زمین برای گرم کردن، تماشاگران استقلال به شدت او را تشویق کردند. تماشاگران همچنین حسینی دروازه بان دوم استقلال را نیز تشویق کردند.

* هواداران استقلال شعارهایی در حمایت از حمید بابازاده، مربی دروازه بان های این تیم و علیه عابدزاده سر دادند. تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه نیز علی دایی را تشویق کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات