سرمربی و بازیکنان ۲ تیم صبا و استقلال در نیمه نخست چند بار به قضاوت داور اعتراض کردند.

به گزارش افکارنیوز ، نیمه نخست دیدار صبای قم و استقلال با برتری یک بر صفر استقلال در ورزشگاه یادگار امام قم به پایان رسید.

* در ابتدای بازی که پژمان نوری یک موقعیت گل را از دست داد امیر قلعه نویی در کنار زمین با حرکت پای خود معتقد بود که نوری باید با نوک پا به توپ ضربه می زد.

* قلعه نویی در ابتدای بازی با مصدومیت قاضی به مظفری زاده اعتراض کرد.

* امیر قلعه نویی از ابتدا تا پایان نیمه نخست در کنار زمین ایستاده و بازیکنان تیم را راهنمایی می کرد اما در مقابل صمد مرفاوی و ساکت الهامی سرمربی و مربی صبا به صورت نوبتی در کنار زمین حاضر می شدند.

* در دقیقه ۲۲ بعد از سرنگونی پژمان نوری در حالی که کمک داور خطا را به سود استقلال اعلام کرده بود مظفری زاده خطاب به بازیکنان استقلال گفت که صحنه را خود من دیدم و خطا را به سود صبا اعلام کردم. بعد از این اتفاق قلعه نویی نزدیک به یک دقیقه به کمک داور اعتراض کرد که در ادامه صالح نیز به او اضافه شد اما با تذکر داور چهارم، صالح روی نیمکت نشست.

* مهدی مومنی بازیکن صبا در یک صحنه بعد از استارت در زمین تیم استقلال از خط عرضی عبور و به عکاسان برخورد کرد.

* در طول بازی حنیف عمران زاده و رضا عنایتی بارها با یکدیگر صحبت می کردند که گاهی لحن آنها صمیمانه و گاهی جدی بود.

* از دقیقه ۳۰ سیاوش اکبرپور پشت نیمکت استقلال مشغول گرم کردن بود که در ادامه امیرحسین صادقی نیز به او اضافه شد. میلاد سلیمان فلاح بازیکن صبا نیز پشت نیمکت این تیم خود را گرم می کرد.

* در دقیقه ۳۸ پس از خطای پژمان نوری و مصدومیت بازیکن صبا صمد مرفاوی و رضا عنایتی همزمان به داور و بازیکنان استقلال اعتراض کردند.

* بعد از گل برتری استقلال تماشاگران این تیم یک کبوتر آبی را در آسمان رها کردند و محمد قاضی نیز به سمت تماشاگران این تیم رفته و به شادمانی پرداخت.

* در لحظات پایانی نیمه نخست وقتی نظری روی زمین افتاده بود صمد مرفاوی به داور اعتراض کرد که داور چهارم به او تذکر داد و رضا عنایتی نیز به سمت مهدی نظری رفت و از او خواست زودتر از زمین بلند شود. در این زمان قلعه نویی از عنایتی خواست که آرام باشد.

* با پایان نیمه نخست تماشاگران استقلال به شدت محمد قاضی را تشویق کردند.

* تماشاگران استقلال بارها شعار رزرو هتل و بازی در آسیا حسرت پرسپولیسی ها را سر دادند.

* در بین دو نیمه سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی در زمین باقی ماندند و زیرنظر ستار همدانی به گرم کردن پرداخت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات