هواداران استقلال نمایش درخشانی از نوری و نظری در ترکیب استقلال به یاد ندارند و معلوم نیست این ۲ بازیکن در ترکیب این فصل آبی ها چه می خواهند؟

به گزارش افکارنیوز ، پژمان نوری و محمد مهدی نظری در ترکیب اصلی استقلال چه کار می کنند؟ معنی و مفهوم بازی گرفتن از این دو چیست؟ امیرقلعه نویی که پیدا است با این پیروزی روحیه ای دو چندان یافته از بازی دادن به این بازیکنان چه هدفی را دنبال می کند؟

اولی نه تنها یادآور گوشه هایی از آن بازی های بی اشتباه و پرنفس زمان حضورش در پرسپولیس و حتی ملوان نیست بلکه این روزها به یکی از ضعیف ترین بازیکنان لیگ بدل شده. نوری نه در زدن ضربه های آخر موفق است - نمونه اش دقیقه ۸ بازی با صبای قم - نه درکار دفاعی موفق - مویدش گل صبای قم - و همچنان امیرقلعه نویی اصرار دارد از این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال بازی بگیرد.

هفته نوزدهم بار دیگر به به ما فهماند که نوری نه تنها در قد و قواره بازی در استقلال است بلکه اکنون اگر بازیکن تیم ملوان بود نیز جایی در ترکیب اصلی آنها نداشت.

نوری تمام پست هایی که می توانست برای استقلال مفید باشد به بازی گرفته شد. گاهی دفاع چپ که نتیجه اش گلی بود که عنایتی در بازی دیروز به استقلال زد، گاهی هافبک دفاعی، گاهی هافبک بازیساز و در بازه ای به عنوان هافبک چپ ایفای نقش کرد که در هیچ یک از این پست ها موفق و کامیاب نبود.

به راستی نوری در این فصل برای استقلال چه کار کرده است؟ ! آیا او کاری جز سنگین تر کردن بار اقتصادی مدیرعامل استقلال داشته است؟ نوری به خاطر کدام هنر باید یک میلیارد و دویست میلیون تومان از استقلال پول بگیرد؟ پژمان نوری نمونه ای از فرصت سوزی های استقلال در فصل جاری است و امیر قلعه نویی اگر می بیند امروز باید برای رسیدن به صدر جدول با رقبایش بجنگد یک دلیل استفاده از همین بازیکنان است.

یکی اش نوری و دیگری اش محمد مهدی نظری که او نیز دلایل حضورش در ترکیب استقلال بر کسی روشن نیست. نظری نیز هرگز آن بازیکن کارآمد و گره گشا در ترکیب استقلال نبود. او پی درپی در ترکیب استقلال به میدان می رود در حالی که هیچ نشانی از تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ را از خود بروز نداده است.

نظری بی کیفیت ترین خرید استقلال در فصل جاری است. حتی ضعیف تر از پژمان نوری و او را می توان جلو تر از نوری به عنوان سرآمد کسانی که بی جهت بار مالی روی دوش استقلال گذاشته اند قرار داد. امروز می توان از مردان فعال در حوزه فنی استقلال پرسید که نظری و نوری چه کار می کنند که برای مثال ایمان باصفا با این مقدار دریافتی اندک بلد نیست انجام دهد؟ یا سیاوش اکبرپور که با هزینه بسیار کمتری به استقلال آمده است؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات