جلالی باید فکری به حال گل خوردن در دقایق پایانی کند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: با مهره هایی که تیم ما در اختیار دارد باید در نتیجه گیری خیلی بهتر عمل کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، حمید زینی زاده در مورد شکست خانگی ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: سرمای هوا و یخ زدن زمین باعث شد کار برای هر ۲ تیم سخت شود اما در مجموع تیم ما نتوانست خوب کار کند و نتیجه را واگذار کرد، انشاالله در هفته های آینده این نتیجه جبران می شود.

وی ادامه داد: مقابل سپاهان و ذوب آهن در دقایق پایانی گل خوردیم و مجید جلالی باید برای این مسئله تدبیری داشته باشد تا بتوانیم در شرایط خاص نتیجه را حفظ کنیم. البته مطمئن هستم در بالای جدول اتفاقاتی رخ خواهد داد و می توانیم این نتایج را جبران کنیم. ۱۱ بازی دیگر باقی مانده و فقط امیدوارم با مهره های ارزشمندی که در اختیار داریم عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن بیان اینکه تیمش در مقاطعی دچار بدشانسی شده، افزود: در فوتبال هر تیمی که بتواند از مهره های خود استفاده را ببرد می تواند در نتیجه گیری هم عملکرد خوبی داشته باشد. در ۲ هفته گذشته نتوانستیم هوادارانمان را شاد به خانه بفرستیم ولی به امید خدا این مسئله را جبران می کنیم.

زینی زاده در خصوص آخرین وضعیت پیوستن جاسم کرار و رودریگو پیمپائو به تراکتورسازی گفت: همانطور که اعلام کردم تراکتورسازی مهره های خوبی در اختیار دارد اما برای موفقیت در جام حذفی، لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیازمند داشتن بازیکنان موثر دیگری است، به همین منظور با شروع فصل نقل وانتقالات فیفا این ۲ بازیکن هم به جمع ما اضافه خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر شکست مقابل سپاهان بازیکنان تراکتورسازی با جریمه مواجه خواهند شد، عنوان کرد: به یکی، ۲ بازیکن تذکر می دهم تا در هفته های آینده دیگر ما را شرمنده هواداران نکنند.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می کنم با مهره هایی که تیم ما در اختیار دارد باید در نتیجه گیری خیلی بهتر عمل کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات