چند نکته جالب درباره سرمربی ایتالیایی رئال مادرید

اگرچه کارلو آنچلوتی به واسطه کارنامه درخشان دوران مربیگری اش چهره ای کاملاً شناخته شده اما دانستن چند نکته جالب درباره زندگی شخصی وی خالی از لطف نیست.

به گزارش افکارنیوز ، اگرچه کارلو آنچلوتی به واسطه کارنامه درخشان دوران مربیگری اش چهره ای کاملاً شناخته شده اما دانستن چند نکته جالب درباره زندگی شخصی وی خالی از لطف نیست.

 شخصیت آرام و به دور از جنجال و حاشیه کارلو آنچلوتی سبب شده کمتر کسی از زندگی شخصی او خبر داشته باشد. سرمربی ایتالیایی حال حاضر رئال مادرید از جمله مربیانی است که ترجیح می دهد درباره نکات فنی فوتبال حرف بزند و به همین خاطر شاید خیلی ها کنجکاو باشند کمی هم از زندگی خصوصی او بدانند، مثلاً از اینکه چرا او همیشه به حالت افراد متعجب و در حالی که یکی از ابروهایش بالاتر از دیگری است در کنفرانس خبری حاضر می شود.

پاسخ این سوال را به همراه چند نکته جالب دیگر از زندگی حرفه ای و شخصی کارلتو در زیر می خوانید:

۱- شاید کمتر کسی دلیل تفاوت در حالت ابروی چپ و راست کارلو آنچلوتی را بداند اما گشت وگذاری در اینترنت به شما خواهد گفت که ظاهراً کارلتو در سنین نوجوانی با یک موتور وسپا تصادف می کند که همین مسئله ابروی او را به این حالت در آورده است. آنچلوتی گاهی اوقات ابروی راست خود را به عمد بالا می برد تا ۲ ابرویش متقارن و یک شکل به نظر برسند.

۲- کارلتو با اینکه تنها یک فصل از حرفه مربیگری اش را در تیم چلسی انگلیس گذرانده و اکثر دوران کاری اش (چه در زمان بازیگری و چه در دوره مربیگری) در ایتالیا بود، به طور کامل بر زبان انگلیسی تسلط داشت. آنچلوتی در میان تمام مربیانی که در چندین سال اخیر هدایت آبی پوشان لندن را بر عهده داشته اند، حتی از روی ویلکینز انگلیسی، راحت تر به زبان انگلیسی صحبت می کرد. البته او در زمینه به پای گاس هیدینک هلندی نمی رسد.

۳- کارلو آنچلوتی مثل بسیار از هموطنان ایتالیایی اش عاشق پوشیدن کفش های کالج چرمی است.

۴- کارلو آنچلوتی در دوران بازیگری اش در فاصله سال های ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۲ که در تیم های پارما، رم و میلان سپری شد، در پست هافبک بازی می کرد.

۵- با وجود آنکه جزو مشاهیر فوتبال باشگاهی ایتالیا است، آنچلوتی تنها ۲۶ بازی ملی در کارنامه دارد و تا به حال هرگز هدایت این تیم را بر عهده نداشته است.

۶- کارلو آنچلوتی در دوره مربیگری اش در چلسی تلاش فراوانی انجام داد تا آندره آ پیرلو، شاگرد پیشین اش در میلان را به استمفوردبریج ببرد، تصمیمی که به عقیده بسیاری از رسانه های انگلیسی نتیجه ای جز تبدیل شد پیرلو به دکویی دیگر برای چلسی نداشت.

۷-  آنچلوتی علاقه خاصی به کشیدن سیگار دارد. با این حال انتقادات فراوان از سیگار کشیدن او به عنوان فردی که در وادی ورزش فعالیت دارد سبب شده که دیگر سیگار را با آن سبک خاص خود بین انگشتانش نگیرد، حداقل در میادین فوتبال. او سال ها است که تلاش می کند سیگار را کنار بگذارد.

۸- مربیگری آنچلوتی در چلسی نه تنها برای خودش که برای دخترش منفعت داشت. کاتیا آنچلوتی از اعتبار پدرش استفاده کرد تا اطلاعاتی درباره درآمدها و بازاریابی در چلسی به دست آورد تا آنها در تز دکترای خود که موضوع آن مقایسه روابط تجاری میان چلسی و میلان بود، استفاده کند.

۹- کارلو آنچلوتی جزو ۶ فردی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی توانسته اند لیگ قهرمانان اروپا (جام باشگاه های اروپا) را ببرند.

۱۰- آنچلوتی در صورتی که به رویای کهکشانی ها برای پایان انتظار ۱۲ ساله شان جهت کسب دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جامه عمل بپوشاند، اولین مربی تاریخ خواهد بود که در کسب این افتخار هت تریک می کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات