محمد نوری:

کاپیتان پرسپولیس گفت: «آماده ام تا به عنوان کاپیتان پرسپولیس دو جام را با کمک همه هم تیمی هایم بالای سر ببرم. »

به گزارش افکارنیوز ، در میان بهت و حیرت همه، علی دایی در اقدامی عجیب محمد نوری را در دقیقه ۹۲ به زمین آورد تا به همه نشان دهد که حرف اول و آخر را سرمربی می زند، در حالی که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس است و باید شخصیت او حفظ شود. دایی این روزها اقدامات عجیبی انجام می دهد و یکی از این اقدامات را در روز بازی با سایپا شاهد بودیم. البته محمد نوری فعلا واکنش تندی نسبت به این اقدام ندارد و به خاطر پرسپولیس مصائب نیمکت نشینی را به جان خریده است. با او گفتگویی در خصوص مسائل این روزهای پرسپولیس انجام دادیم.

* پیروزی خوبی را مقابل سایپا کسب کردید. نظرت چیست؟

- خیلی خوشحالم که با یک بازی خوب مقابل سایپا توانستیم در صدر جدول لیگ برتر بمانیم و سومین برد پیاپی خود را کسب کنیم اما باید خیلی زود این برد را فراموش کنیم و به بازی حساس و سرنوشت ساز خارج از خانه فکر کنیم.

* منظورت بازی با ملوان است؟

- بله. روز بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است اما می رویم تا ملوان با روحیه را در خانه خودش شکست دهیم. البته ملوانی ها هم پس از شکست استقلال خوزستان با روحیه بسیار خوبی که دارند، مقابل ما به میدان می آیند. کار ما خیلی سخت است اما می خواهیم صدرنشین لیگ برتر باقی بمانیم.

* چرا نیمکت نشین هستی؟

- نمی دانم. همه چیز دست کادر فنی و خدای بزرگ است. به عنوان یک بازیکن خیلی ناراحتم اما دوست ندارم برای پرسپولیس کوچکترین حاشیه ای درست کنم. این را چند بار گفته ام چون خدا را شکر الان در یکی از بهترین شرایط تیمی هستیم.

* منظورت این است که تحمل می کنی؟

- بله، حاضرم به خاطر پرسپولیس تا آخر فصل روی سکو بنشینم تا تیمم موفق شود ولی واقعا نیمکت نشینی خیلی سخت است.

* مخصوصا در دقیقه ۹۰ تعویض شوی سخت تر هم می شود.

- من کار خودم را می کنم. همانطور که در بازی با سایپا در دقیقه ۹۰ وارد زمین شدم کار خودم را انجام دادم. راضی ام به رضای خدای بزرگ که همیشه در دقیقه ۹۰ دست من را گرفته و توکلم به اوست.

* با این وضعیت می خواهی چه کنی؟

- تلاشم را بیشتر می کنم و هیچ وقت تسلیم نمی شوم. من روی پاهایم می میرم اما روی زانوهایم زندگی نمی کنم. همیشه این مورد را در فوتبال سرلوحه کارم قرار دادم.

* با کادر فنی مشکلی نداری؟

- خیر، من هرگز با دایی مشکلی ندارم. همیشه به او علاقه داشتم و دارم و هر کمکی لازم باشد به تیم محبوبم می کنم. تا بعد از چند سال در دو جام موفق باشیم. من در سه سال حضورم در پرسپولیس ۳۶ گل برای تیمم زدم و یک جام هم گرفتم که جام اصلی بود. امسال هم آماده ام تا به عنوان کاپیتان پرسپولیس دو جام را با کمک همه هم تیمی هایم بالای سر ببرم و جشن و سرور مردم و هواداران را ببینم.

* اما برخی مشکلات هم وجود دارد.

- بله از وزارت ورزش توقع داریم به تیم خودش رسیدگی کند. شرایط ما خوب نیست و وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند چون ما غیر از کمک دولت پشتوانه دیگری نداریم. چقدر مسوولان باشگاه باید تلاش کنند؟ امیدوارم که وزارت ورزش بتواند به تیم زیر نظر خود نگاه کند.

* در پایان اگر حرفی داری بگو.

- آرزویم موفقیت پرسپولیس است. خیلی از مسائل را به جان می خرم تا تیمم موفق شود اما تا دقیقه ۹۰ دست از تلاش برنمی دارم و با توکل به خدای بزرگ به اهدافم می رسم. من بازیکنی نیستم که ساده بخواهم حضور درجام جهانی را از دست بدهم پس مطمئن باشید با تمام وجودم تلاش می کنم تا به هدفم برسم چون همیشه در فوتبال با تلاش به خواسته هایم رسیدم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات