بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان گفت: اگر بازیکنان ملی پوش پس از پایان لیگ برتر در ۲۰ فروردین در اردوی تیم حضور داشته باشند بهتر است تا اینکه ۳ هفته به آغاز مسابقات جام جهانی بخواهند اردو تشکیل دهند.

به گزارش افکارنیوز ، جواد زرینچه درباره ۲ پیشنهاد کارلوش کی روش برای در اختیار داشتن ملی پوشان در اردوهای تیم ملی پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: به نظرم اگر بازیکنان ملی پوش پس از پایان لیگ برتر در ۲۰ فروردین در اردوی تیم حضور داشته باشند بهتر است تا اینکه ۳ هفته به آغاز مسابقات جام جهانی بخواهند اردو تشکیل دهند.

وی در مورد اینکه اگر ۲۰ فروردین ملی پوشان در اختیار تیم ملی باشند، ممکن است تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با حضور ملی پوشان خود مخالفت کنند، گفت: می توان با تعامل این مسئله را حل کرد. به عنوان مثال اگر تیم ملی در ایران اردو داشته باشد بازیکنان ملی پوش ۴ تیم استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی ۴۸ ساعت پیش از آغاز بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا به تمرینات تیم باشگاهی خود ملحق شوند و پس از انجام بازی به اردوی تیم ملی بازگردند.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان ادامه داد: بازیکنان ملی پوش باید هماهنگی های لازم را با باشگاه ها و تیم ملی داشته باشند. در این زمینه نیز مربیان این ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نشست داشته باشند تا در خصوص وضعیت ملی پوشان به نتیجه نهایی دست پیدا کنند. با تعامل و گفت وگو می توان این موضوع را حل کرد.

زرینچه با اشاره به مخالفتش با حضور ملی پوشان در ۳ هفته مانده به مسابقات جام جهانی خاطرنشان کرد: بهتر است بازیکنان تیم ملی در جریان بازی و تمرینات باشند تا با آمادگی کامل در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشند. وقتی پس از پایان لیگ بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند آنها می توانند این بازیکنان آسیب دیده و یا بازیکنانی که آمادگی کامل را ندارند را بازپروری کنند و آنها را به مرز آمادگی کامل برسانند.

وی در پایان گفت: در جام جهانی ۹۸ فرانسه نیز بازیکنان ملی پوش پس از پایان لیگ در اختیار تیم ملی بودند و همین مسئله باعث شد همه بازیکنان با آمادگی کامل در جام جهانی حضور داشته باشند. برنامه ریزی AFC از قبل انجام شده و دیگر نمی توان در آن تغییری ایجاد کرد. بنابراین بهتر است به فکر راهکاری باشیم و با تعامل کاری کنیم که همه چیز به سود تیم ملی کشورمان تمام شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات