بازیکن صبا می گوید در شرایطی که مسئولان توجهی به وضعیت صبا نمی کنند، کاری از سرمربی ساخته نیست.

به گزارش افکارنیوز ، رضا عنایتی ابتدا درباره باخت دیروز صبای قم مقابل استقلال مطرح کرد: متاسفانه دو توپ روی دروازه ما آمد و همان دو توپ هم وارد دروازه ما شد. ما روی غفلت خودمان به استقلال باختیم. فکر می کنم عدم تمرکز بازیکنان و ترس از باخت باعث استرس بیش از حدی شده بود که همین استرس به ما ضربه زد. با این حال امیدوارم شرایط به گونه دیگری برگردد. ما با یک برد از این شرایط خارج می شویم.

وی افزود: شرایط صبا اصلا خوب نیست. در دور برگشت از چهار بازی صفر امتیاز گرفتیم! در دور رفت با وجود اینکه می باختیم در هر بازی چهار، پنج موقعیت داشتیم و آبرومندانه می باختیم اما الآن هیچ تمرکزی نداریم و باید هر چه سریع تر به خودمان بیاییم. البته با وجود بد شانسی خدا ما را دوست دارد و شانس آورده ایم که تیم های پایین تر از ما هم امتیاز هایشان را از دست می دهند. اگر آن ها بازی هایشان را می بردند، شرایط صبا بحرانی تر از این بود. با این حال هنوز سرنوشت سقوط یا ماندن در دستان خودمان است.

بازیکن با سابقه صبا همچنین در پاسخ به این پرسش که عملکرد مرفاوی در مقایسه با مایلی کهن چطور بوده است، تصریح کرد: صمد خان هم کار خودش را انجام می دهد. اتفاقا دیروز روی تمام مواردی که مرفاوی تاکید کرده بود گل خوردیم. او گفته بود به هیچ وجه به استقلال کاشته و خطا ندهیم و یار خودمان را هم رها نکنیم اما دقیقا از روی همین نقاط گل خوردیم. تمام این ها هم به خاطر نداشتن تمرکز است. صمد مرفاوی بنده خدا در این شرایط نمی تواند کاری کند و باشگاه باید به دنبال این باشد که دلایل عدم تمرکز بازیکنان را از بین ببرد.

عنایتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این دلایل چیست، افزود: فکر می کنم دغدغه مالی بازیکنان صبا را اذیت می کند. هر روز قول می دهند اما خبری نیست. هفته پیش استاندار قم مشخص شد و با توجه به اینکه تیم متعلق به استانداری است بازهم اتفاقی نیفتاد. خودم در نقل و انتقالات نیم فصل قصد جدایی از صبا را داشتم اما با قول کشوری فرد در تیم ماندم. با این حال تمام تلاشمان را می کنیم تا صبا به وضعیت خوبی برگردد. اطمینان دارم بازیکنان سعی و تلاش خود را بیشتر می کنند. امیدوارم مسئولان هم توجهی با این تیم داشته باشند.

بازیکن سابق استقلال که دیروز قبل از بازی با استقلال سمت امیر قلعه نویی رفت و با او به خوش وبش پرداخت درباره این حرکتش و همچنین خوشحالی نکردن بعد از گل به ایسنا گفت: من احترام خاصی به هر کسی که در این ۱۴-۱۵ سال مربی ام بوده قائلم و دیروز هم وظیفه داشتم سمت امیرخان بروم. از آن طرف هم هواداران استقلال چه زمان حضورم در این تیم و چه الآن به من لطف داشتند و اگر بعد از گلزنی خوشحالی می کردم، بی احترامی به هوادارن بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات