خر مگاه:

پیشکسوت آبی پوش تیم کشورمان گفت: بازی روز گذشته بین آبی پوشان و صباییان بسیار جذاب و دیدنی بود اما اشتباهات انفرادی و بی مهابا بازی کردن بازیکنان صبا از نقاط ضعف این تیم بود.

به گزارش افکارنیوز ، محمد خرمگاه اظهار داشت: رقابت بین تیم های استقلال تهران و صبای قم بسیار جذاب و دیدنی بود و دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بازی خوبی را به نمایش بگذارند و هر دو دنبال سه امتیاز بازی بودند اما اشتباهات و بی مهابا بازی کردن بازیکنان صبا از نقاط ضعف این تیم به شمار می رفت.

وی در ادامه افزود: اما صبایی ها نشان دادند که می توانند دروازه حریف را باز کنند و حتی در بعضی شرایط بهتر آبی پوشان بازی کردند اما استقلالی ها ما با مهارت خود فرصت را گرفته و اجازه هنرنمایی به این تیم ندادند.

محمد خرمگاه خاطر نشان کرد: مربیان هر دو تیم از تاکتیک های مناسب و خوبی استفاده کردند. تیم ها از آمادگی کافی برخوردار بودند و مربیان تفکرات یکدیگر را آنالیز کرده بودند و تیم صبا در روز های آینده روند رو به رشدی را در پیش خواهد داشت.

وی در مورد این که چه کسانی از آبی پوشان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور خواهند داشت تصریح کرد: در جام جهانی های گذشته استقلالی ها بیشترین نفرات را در تیم ملی به همراه داشته است و انتخاب این بازیکنان نشان دهنده این است که تیم استقلال تهران از بازیکنان با مهارت و باتجربه ای برخوردار است اما باید دید تفکرات کی روش در انتخاب بازیکنان چگونه است و امیدوارم آبی پوشان در جام جهانی برزیل هم حضور پررنگی را در تیم ملی داشته باشند.

در خاتمه محمد خرمگاه که چه تیمی مدعی قهرمانی لیگ برتر است افزود: گفتنی است پرسپولیسی ها امسال بازی های خوب و متفاوتی را از آن خود کرده اند و بازیکنان بسیار بشاش و شاداب بازی می کنند و خلاق تر از قبل هستند و اگر تیم مقابل اشتباهی کند قرمز پوشان فوری به نفع خود از آن اشتباه استفاده می کنند اما تمام تیمها در جدول دارای فراز و نشیب هستند ونمی توان گفت چه کسی مدعی قهرمانی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات