علی فتح الله زاده درباره وضعیت آبی پوشان عنوان کرد: «بچه ها زحمت خودشان را می کشند و کادر فنی هم انصافا خوب کار می کند. من ممنون همه آن ها هستم اما اعتقاد دارم توان بچه های ما خیلی بالاتر از این حرف هاست. »

به گزارش افکارنیوز ، وی درباره حضور استقلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «حضور در جمع ۴ تیم برتر قاره آسیا کار ساده ای نیست که سال گذشته محقق شد. اگر سازمان لیگ بیشتر همکاری می کرد و بازی ما با سپاهان را در فروردین ماه عقب می انداخت، می توانستیم به فینال هم برسیم. ما در سئول خسرو حیدری را هم نداشتیم و اگر او آماده بود شرایط خیلی فرق می کرد. »

مدیرعامل استقلال درباره حضور تیم گوآنژو در جام باشگاه های جهان و رویارویی این تیم با بایرن مونیخ خاطرنشان کرد: «اگر استقلال به جای گوآنژو بود بهتر کار می کرد و شاید با نتیجه بهتری هم می باخت. مطمئن هستم ما بیشتر از گوآنژو روی دروازه بایرن فشار می آوردیم. »

وی درباره اینکه خسرو حیدری گفته بود با خداحافظی فرهاد مجیدی، استقبال تماشاگران از بازی های استقلال هم کم شد، اظهار داشت: «حیدری بازیکن بزرگی است، مثل مجیدی که بزرگ بود ولی من شخصا خیلی این حرف را قبول ندارم. مجیدی خیلی محبوب بود و هست ولی مردم تیم را بیشتر از ستاره ها دوست دارند. فرهاد هم حیف شد رفت. حتما که آدم نباید در اوج برود. او جوان است، بزرگ تر که شد می فهمد حق با من بود. فرهاد باید به خاطر استقلال حداقل تا آخر فصل می ماند و به ما کمک می کرد. »

مدیرعامل استقلال درباره فصل جاری و پیش بینی اش از نتایج آبی پوشان در این بازی ها گفت: «امسال به احتمال زیاد سال آخر کار من است و امیدوارم ۲ جام دیگر بگیریم. من همه سعی خودم را در این راه به کار می بندم. »

فتح الله زاده درباره اینکه گفته می شود سال آینده امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نخواهد بود اظهار داشت: «حتی اگر من بروم او باید بماند. دوست داشتم با قلعه نویی قرارداد ۱۰ ساله ببندم. شنیده ام رویانیان می خواهد او را به راه آهن ببرد. (می خندد) »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات