یک رسانه انگلیسی مدعی شده است که سرمربی تیم ملی برزیل سال آینده هدایت آبی واناری پوشان کاتالونیا را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، گراهام هانتر، مجری انگلیسی شبکه اسکای اسپورت که اخبار و حواشی مربوط به لالیگای اسپانیا را پوشش می دهد در گزارشی در این شبکه ادعا کرد که ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا خوشبین است که در تابستان سال ۲۰۱۴ و پس از رقابت های جام جهانی، بتواند لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل را جانشین خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی فعلی آبی واناری پوشان کاتالونیا کند.

هانتر در پاسخ به سوالی درباره احتمال ابقای مارتینو به عنوان سرمربی بارسلونا اظهار داشت: برنامه سران بارسلونا این است که پس از رقابت های جام جهانی برزیل به همکاری خود با مارتینو پایان داده و لوئیز فیلیپه اسکولاری را به جای وی استخدام کنند.

ادعای خبرنگار شبکه اسکای اسپورت درباره برکناری مارتینو از مربیگری بارسلونا در شرایطی است که این سرمربی آرژانتینی تا پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ با کاتالان ها قرارداد دارد. ادعای هانتر جنجال های فراوانی به پا کرده است به خصوص در میان رسانه های برزیلی که همگی نگران بر هم خوردن تمرکز فیل بزرگ در آستانه آغاز ماموریت هدایت تیمش در جام جهانی هستند.

این نخستین باری نیست که نام اسکولاری در متن شایعاتی قرار می گیرد که حکایت از همکاری او با بارسلونا دارد. پیش از این و در دوره مربیگری فرانک ریکارد در نیوکمپ نیز از اسکولاری به عنوان یکی از جانشینان این مربی هلندی نام برده می شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات