دایی حتی پیغام رویانیان را به گوش غلامپور رساند و به او تاکید کرد که تکرار این خطای بزرگ برای او گران تمام خواهد شد و باید از پرسپولیس برای همیشه خداحافظی کند.

گروه ورزشی - چند هفته پیش برخی از هواداران پرسپولیس علیه بهزاد غلامپور مربی گلرهای پرسپولیس جبهه گیری کردند. اتفاقی که سبب واکنش تند غلامپور شد و او در مصاحبه ای عجیب و تند و تیز ادعا کرد که یک استقلالی دوآتشه و تمام عیار است و هیچ علاقه ای به پرسپولیس ندارد! مصاحبه ای که حسابی جنجالی شد و هواداران پرسپولیس در روز بازی این تیم خطاب به غلامپور شعارهای تندی سر دادند.

به گزارش افکارنیوز ؛
مجموع این اتفاقات صدای علی دایی را هم درآورد و سر مربی پرسپولیس ادعا کرد در صورت تکرار این رفتار از پرسپولیس استعفا خواهد داد. بعد از گذشت چند هفته محمد رویانیان تصمیم گرفته تا شخصا به این موضوع رسیدگی کند.

در حالی که پیش بینی می شد رویانیان به خاطر دایی از غلامپور حمایت کند، اما مدیرعامل پرسپولیس به شدت نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و علیه غلامپور موضع گیری کرد.

او در جلسه ای خصوصی با علی دایی در واکنش به اظهارات غلامپور تاکید کرد که صحبت های او توهین به مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بوده و وی باید از جامعه پرسپولیسی ها عذرخواهی کند.

رویانیان به اندازه ای عصبانی بود که حتی به دایی پیشنهاد کرد که غلامپور را برکنار کرده و از مربی دیگری استفاده کند اما دایی با پیشنهاد رویانیان مخالفت کرد. بنابراین رویانیان از علی دایی خواست که به غلامپور تذکر جدی بدهد و تاکید کرد در صورت تکرار چنین رفتاری شخصا او را اخراج خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس نیز بعد از جلسه با رویانیان با غلامپور صحبت کرد و به او هشدار داد که رویانیان تا چه اندازه بابت این اظهارنظر جنجالی و عجیب از او ناراحت و عصبانی است و به مربی گلرهای تیمش تذکر داد که دور رفتار ها و صحبت های جنجالی را خط بکشد.

سرمربی پرسپولیس که بابت شادی های بعد از گل غلامپور دل چندان خوشی از او ندارد، به مربی دروازه بان های تیمش این نکته را گوشزد کرد که در صورت تکرار چنین رفتار و مصاحبه های جنجالی، دیگر پشت او نخواهد ایستاد و از او حمایت نمی کند.

دایی حتی پیغام رویانیان را به گوش غلامپور رساند و به او تاکید کرد که تکرار این خطای بزرگ برای او گران تمام خواهد شد و باید از پرسپولیس برای همیشه خداحافظی کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات