فشنگچی:

بهترین پاسور لیگ گفت: «مطمئن باشید یک ماه دیگر برمی گردم و نمی گذارم آمارم را کسی از آن خود کند. »

به گزارش افکارنیوز ، امیرحسین فشنگچی که در اوج به سر می برد در بازی با پرسپولیس مصدوم شد تا باعث نگرانی کادر فنی و هواداران ملوان شود. در این رابطه گفتگو با هافبک مصدوم انزلی چی ها را که عنوان بهترین پاسور لیگ را دارد، بخوانید:

* چشم خوردی؟

- هر کسی من را می بیند و یا تماس می گیرد همین سئوال را می پرسد! نمی دانم واقعا همینطور است یا نه. آنقدر این سئوال را کرده اند که خودم هم شک کردم چشم خورده ام یا نه!

* چه شد که مصدوم شدی؟

- من فقط در آن صحنه صدای پایم را شنیدم و متوجه شدم چه شد.

* سید جلال حسینی خطا نکرد؟

- در آن صحنه سیدجلال روی من خطا کرد ولی نمی دانم با ضربه او مصدوم شدم یا زیر پای خودم خالی شد. واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ داد.

* اگر خطا کرده باشد که باید پنالتی می گرفتند؟

- چون آن لحظه زیاد یادم نمی آید نمی توانم نظر بدهم ولی فکر کنم روی من خطا کرد حالا شدید بود یا نه یادم نمی آید. چون درد شدیدی داشتم.

* چرا باختید؟

- ما به جز چند دقیقه ابتدایی در سایر دقایق برتر از پرسپولیس بودیم و حتی من شنیدم بعد از مصدومیت من هم ملوان چند موقعیت گل به دست آورده ولی نتوانسته از آن استفاده کند. فکر می کنم اگر من مصدوم نمی شدم نتیجه این نمی شد چون ملوان تازه بازی را به دست گرفته بود.

* فکر می کنی بازی باید چند چند می شد؟

- عادلانه ترین نتیجه تساوی بود و باید امتیازات تقسیم می شد.

* فکر نمی کنی مصدومیت باعث شود رکورد پاس گل را به نفر دیگری بسپاری؟

- من چند بازی مدافع بودم و اگر از اول جلو بازی می کردم آمارم بهتر از این بود ولی مطمئن باشید یک ماه دیگر برمی گردم و نمی گذارم آمارم را کسی از آن خود کند.

* پرسپولیس قهرمان می شود؟

- چرا نشود؟ این همه بازیکن دارد. پول هم که دارند باید قهرمان شوند.

* فشنگچی، رضایی و نوری سه بازیکنی بودند که چند سال پیش به پرسپولیس آمدند و خیلی خوب هم کار کردند ولی دو نفر جدا شدند و فقط نوری مانده است. فکر می کنی موقع جدا شدن تان رسیده بود؟

- به هر حال هر بازیکنی یک روز می آید و یک روز می رود. این یک قانون است و باید کنار آمد. الان اگر آب در یک جا بماند، می گندد چه برسد به فوتبالیست.

* ناراحت نیستی که یک جوری برخورد کردند که از پرسپولیس بروی؟

- درست است برخورد خوبی با من نشد ولی به نظرم باید این برخورد بد را به فال نیک گرفت چون از پرسپولیس که بیرون آمدم احیا شدم و ثابت کردم تمام شده نیستم.

* فکر نمی کنی محمد نوری هم باید جدا می شد؟

- تصمیم با خودش است و به نظرم چون سال جام جهانی است و نوری هم ملی پوش محسوب می شود باید تصمیم خوبی بگیرد. من نباید نظر بدهم ولی او باید کاری کند جام جهانی را از دست ندهد. کاری که هادی نوروزی و رضایی کردند و الان دارند خیلی خوب هم در تیم های جدید شان بازی می کنند.

* الان خلعتبری، صادقیان و مسلمان مدعی شده اند مثلث مرگبار پرسپولیسی هستند. واقعا اینگونه است؟

- اتفاقا ما سه بازیکن (فشنگچی، نوری و رضایی) چهار سال پیش این مثلث را تشکیل داده بودیم و بیش از نیمی از گل ها را به ثمر رساندیم و در پاس گل ها نیز اول بودیم. حالا کسانی که جدید آمده اند باید مثلث تشکیل بدهند دیگر.

* جرقه ای که نیست؟

- بعید می دانم جرقه ای باشد و افت کنند ولی این را بگویم این مثلث ها خیلی هم جدید نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات