سید صالحی:

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «سه فرزند دارم و یکی من را راهنمایی کند که الان باید به کجا بروم تا بتوانم حقم را پس از سال ها بگیرم. »

به گزارش افکارنیوز ، سید مهدی سید صالحی درباره وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: «خدا عنایت کرده و توانستیم در هفته های اخیر نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران شاد شود. بازی های سختی در پیش داریم و از دست رفتن امتیاز در نیم فصل دوم تبعات بسیار بدی دارد. هر مسابقه ما تا پایان فصل، یک فینال است و امیدوارم با این دید بازی ها را ادامه بدهیم. »

وی درباره اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به جو ورزشگاه تختی انزلی گفت: «من معمولا به این بحث ها هیچ وقت ورود نمی کنم ولی این بار واقعا شرایط بدی وجود داشت. انواع و اقسام فحش های ناموسی را در ورزشگاه تختی انزلی شنیدیم و این رسم میهمان نوازی نبود. مثل اینکه این تماشاگران نمی دانند که در میان حاضران در ورزشگاه، کلی نوجوان و جوان هم بودند. بازیکن ما مصدوم می شد فحش می خورد، گل می زدیم فحش می خوردیم. بردیم فحش خوردیم. آخر این چه فوتبالی است؟ »

مهاجم پرسپولیس درباره عملکرد خود در این تیم گفت: «به نظرم این سوال را باید کارشناسان پاسخ بدهند. من هر جا رفتم با قلبم بازی کردم. الان برایم واقعا مهم نیست خودم چند گل بزنم و آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس موفق شود. البته هواداران از من گل می خواهند و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم. امیدوارم پس از بازی با نفت که به دلیل محرومیت نمی توانم پرسپولیس را همراهی کنم با توان بیشتری در خدمت تیم باشم. »

وی درباره اینکه با توجه به مشخص شدن زمان دربی چه نظری پیرامون این مسابقه دارد تصریح کرد: «از الان صحبت کردن درباره بازی با استقلال اشتباه است. ما فعلا باید به مسابقه با نفت فکر کنیم و پس از آن هم بازی های دیگری داریم. آدم از دو روز بعد خود خبر ندارد و حالا بیاید از سه هفته بعد حرف بزند. درباره دربی در زمان خودش حرف می زنم. »

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه ماجرای طلبش از این باشگاه به کجا رسید گفت: «هنوز به هیچ جایی نرسیده ایم. کمیته انضباطی حکم داده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. سه فرزند دارم و یکی من را راهنمایی کند که الان باید به کجا بروم تا بتوانم حقم را پس از سال ها بگیرم. »

وی ادامه داد: «پولی که از ۴ سال پیش طلب داشته ام را هنوز نتوانسته ام بگیرم. اگر طلبم را در آدامس خروس نشان سرمایه گذاری می کردم، سود خوبی نصیبم می شد. از هواداران استقلال سوال کنید که آیا در آن دو سال برای شان کم گذاشتم. رباط پایم پاره شد اما وقتی برگشتم ۱۰ گل زدم. »

سید صالحی افزود: «برای همه مسئولان استقلال احترام زیادی قائل هستم و هیچ وقت علیه آنها مصاحبه نکردم و نخواهم کرد اما این راهش نیست. مگر نمی گویند مزد کارگر را تا عرقش خشک نشده است باید داد. این راه خوبی نیست. امیدوارم مشکل من برطرف شود چون واقعا تحت فشار قرار دارم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات