هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: «منصوریان می داند که خسته هستم. »

به گزارش افکارنیوز ، دو روز پیش یکی از سایت های آلمانی از تمایل دو باشگاه دورتموند و موناکو برای زیرذره بین قرار دادن پیام صادقیان هافبک پرسپولیس خبر داد که البته او نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.

صادقیان در مورد شایعه پیشنهاد دورتموند و موناکو گفت: «من در جریان این پیشنهادها نیستم و اگر هم بحثی وجود دارد شاید مدیر برنامه هایم مطلع باشد. در حال حاضر فقط به این فکر می کنم که بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی های لیگ امسال قهرمان شویم. من با مدیر برنامه هایم در تماس هستم و اگر هم خبری باشد مطمئنا از طریق ایشان اعلام خواهد شد. من فعلا به این مسائل فکر نمی کنم و هدفم قهرمانی با پرسپولیس است. »

صادقیان در خصوص حضورش در تیم امید و توافق علیرضا منصوریان و علی دایی افزود: «ما در نهایت به اردوی تیم امید آمدیم. به هر حال باشگاه سیاست های خودش را دارد و از طرفی تیم ملی را هم نمی توان نادیده گرفت. البته اکثر بازیکنان در بازی های فشرده لیگ حضور دارند و خسته هستند که امیدوارم این موضوع در روند کار ما تاثیر منفی نگذارد و بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم. »

هافبک ملی پوش پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف هایش افزود: «من واقعا خسته هستم و می بینید که بازی ها چقدر فشرده است. در بازی با ملوان هم در دقیقه ۷۰ تعویض شدم و آقای منصوریان هم می داند که خسته هستم. با این حال بحث تیم ملی مطرح است و ما باید مقابل کره جنوبی بازی خوبی را انجام دهیم. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات