منصور پورحیدری:

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال این تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ برتر دانست.

به گزارش افکارنیوز ، منصور پورحیدری ابتدا در خصوص رقابت فشرده پرسپولیس و استقلال که بعد از چند سال در جدول پشت سر هم قرار گرفته اند، گفت: در مورد پرسپولیس باید بگویم که نسبت به سال های گذشته عملکرد خوبی داشته و امسال تیم خوبی دارد ولی شرایط استقلال با پرسپولیس فرق می کند. مهمترین موضوع به مشکلات مالی برمی گردد و باید در نظر گرفت که مشکلات پرسپولیس از این لحاظ نسبت به استقلال خیلی کمتر بوده است. پرسپولیس امسال راحت تر به پول دست پیدا کرده ولی استقلال شرایط سختی را تجربه کرده و اوضاع مالی اش روزبه روز بدتر می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله دیگر درباره استقلال به پیش از شروع فصل مربوط می شود. تیم ما تقریباً کار بدنی انجام نداد و از طرفی ملی پوشان استقلال درگیر بازی های مقدماتی جام جهانی بودند و استراحتی نداشتند. باز هم باید به مشکلات مالی اشاره کنم، چرا که کار کردن با این وضعیت برای بازیکنان واقعاً سخت بود. همه می دانند بازیکنانی مثل منتظری یا تیموریان و دیگر بازیکنان استقلال چه شرایطی داشتند و چگونه با این وضعیت کنار آمدند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال همچنین تاکید کرد: با تمامی این مشکلات تیم ما در رده دوم جدول قرار دارد و می تواند در هفته های آینده صدرنشین شود. نکته مهم در استقلال به تجربه بازیکنان و کادرفنی مربوط می شود و اگر این تجربه نبود الان در رده های پایین جدول جای داشتیم. من معتقدم استقلال مدعی اول قهرمانی است، چرا که بازی های خانگی تیم ما بیشتر از پرسپولیس است. اگر مشکلات برطرف شود مطمئناً شرایط تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

پورحیدری در خصوص مشاجره های لفظی علی فتح الله زاده و محمد رویانیان ادامه داد: فتح الله زاده و رویانیان مدیران ۲ باشگاه پرطرفدار ایران هستند و من مشاجره آنها را در رسانه ها درست نمی دانم. با این حال ورود به این مسئله نمی تواند چندان درست باشد چون آنها مدیر هستند و خودشان می دانند که چگونه رفتار کنند. من باید به یک نکته اشاره کنم و آن هم حرف های سرپرست پرسپولیس در مورد فتح الله زاده است که واقعاً کار خوبی نبود.

وی در ادامه افزود: من برای آقای شیرینی احترام قائلم. او سرپرست تیم بزرگی است ولی این کار بی تجربگی است که به خودش اجازه بدهد تا جواب فتح الله زاده را بدهد. آقای شیرینی بدون پیشینه ورزشی چگونه به خودش اجازه می دهد که علیه مدیرعامل استقلال صحبت کند؟ !

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قلعه نویی فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند، گفت: این موضوع باید در باشگاه ها جا بیفتد که ما در بحث مدیریت و همچنین مربیگری ثبات داشته باشیم. وقتی یک مربی تاثیرگذار است و در کارش موفق، می تواند در یک تیم چند سال مربیگری کند و قلعه نویی هم از این قاعده مستثنی نیست.

پورحیدری در خاتمه تصریح کرد: مطمئناً باشگاه استقلال تلاش می کند تا این مربی را برای فصل آینده هم حفظ کند ولی باید گفت که قلعه نویی امسال بابت مشکلات مالی خیلی سختی کشید و اگر قرار باشد این روش ادامه داشته باشد کار کردن سخت خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات