پارسال یکسری دهان شان را الکی باز کردند و گفتند بنگر چون از تیم ما رفته، تمام شده اما من نشان داده ام هنوز زنده ام و بهتر هم شده ام

به گزارش افکارنیوز ، شماره ۶ پرسولیس حالا یکی از بهترین مدافعان لیگ به حساب می آید که حتی حرف از بازگشت او به تیم ملی در ۳۳ سالگی است. محسن بنگر مدافع بلند قامت قرمزها که نقش پررنگی در به دست آوردن عنوان بهترین خط دفاعی لیگ داشته یکی از بهترین های پرسپولیس در هفته های اخیرش بوده و به اعتقاد بیشتر اهالی فوتبال یکی از بهترین فصول فوتبالش را سپری می کند. بنگر آنقدر خوب کار کرده که حتی اگر دوباره به تیم ملی دعوت شود هیچ کس تعجب نخواهد کرد. با این حال او می گوید حاضر است پرسپولیس قهرمان شود اما نه آمار آنها فوق العاده باشد نه اینکه بهترین خط دفاع لیگ های جهان متعلق به او و همبازیانش در خط دفاع قرمزها.

بعد از برد ملوان شرایط تیم تان چطور است؟

خب همه دارند می بینند که روزهای خوبی را سپری می کنیم و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.

امروز اعلام شد خط دفاع پرسپولیس با کمترین گل خورده بهترین خط دفاع سال ۲۰۱۳ بوده.

خدا را شکر توانستیم خوب کار کنیم. پارسال که ما آمده بودیم خیلی ها حرف می زدند و می گفتند اینها پول زیادی گرفتند اما امسال دیگر کسی حرف نمی زند. ما هم وظیفه مان را انجام دادیم اما خدا کند تا آخر سال همین روند ادامه داشته باشد.

امسال چه اتفاقی در خط دفاع پرسپولیس افتاده که اینقدر خوب کار می کنید؟ آیا به خاطر تغییرات کم بوده یا خودتان در شرایط بهتری هستید؟

ما هر سال همین بودیم. غیر از پارسال من و جلال هر جا بودیم بهترین بودیم. الان هم کار خاصی نمی کنیم و فقط وظایف مان را انجام می دهیم.

در مورد خودت چطور. همه می گویند یکی از بهترین فصولت را پشت سر می گذاری.

نه من سال های قبل هم همین طوری بودم. امسال ما تیم خوبی داریم و خوب بدنسازی کردیم. وقتی هم که بدنت روی فرم باشد حتما خوب کار می کنی.

سال های قبل می گفتند زیاد پنالتی می دهی اما امسال حتی یک پنالتی هم نداده ای. چه اتفاقی افتاده؟

نه من پارسال هم در همان ۴-۳ بازی اول یکی دو تا اشتباه کردم و بعد از آن اصلا اشتباهی نکردم اما بعضی ها دهان شان را الکی باز می کنند و هر چه دل شان می خواهد می گویند.

امسال جوری بازی می کنی که کمتر عصبی می شوی و نسبت به کارهای تحریک آمیز بازیکنان حریف هم واکنشی نشان نمی دهی.

من فقط وظیفه خودم را انجام می دهم و فوتبالم را بازی می کنم. پارسال یکسری دهان شان را الکی باز کردند و گفتند بنگر چون از تیم ما رفته، تمام شده اما من نشان داده ام هنوز زنده ام و بهتر هم شده ام. حالا شاید تیم آنها تمام شده باشد.

یک ماه پیش صحبت از حضورت در اردوی تیم ملی بود اما اتفاق نیفتاد اما با بازی های اخیر باز هم این بحث مطرح می شود.

شرایط من خوب است و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند که دعوتم کنند در خدمت تیم ملی هستم. آرزوی من بازگشت به تیم ملی است و اگر دعوتم کنند با افتخار و کمال میل برای تیم ملی بازی می کنم.

چند تا بازی ملی داری؟

در آخرین آماری که داده بودند فکر کنم ۲۲ تا بازی ملی دارم.

قبول داری به اندازه مسابقات باشگاهی در تیم ملی دیده نشدهی یا خوش شانس نبودی؟

بله خب شانس نداشته ام اما شاید اگر دوباره دعوت شوم شرایط فرق کند.

در سال جام جهانی همه می خواهند به تیم ملی برسند. تو چقدر انگیزه داری؟

من هم انگیزه دارم. اگر افتخار داشته باشم دعوت می شوم اگر هم نشدم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

اگر دعوت شوی می توانی با سید جلال به تیم ملی هم کمک کنی.

ان شاءالله.

ظاهرا در انزلی هم فحاشی ها زیاد بوده. حتی صدای فحاشی ها از تلویزیون هم به گوش می رسید.

دیگر عادی شده. مگر در بازی با تراکتورسازی علیه ما فحاشی کردند اتفاقی افتاد؟ مگر کمیته انضباطی واکنشی نشان داد؟ واقعا نمی دانم چه بگویم اما ظاهرا اینقدر این مساله عادی شده که اگر فحش ندهی از تیمت امتیاز کم می کنند.

امسال پرسپولیس مدعی قهرمانی است اما کورس خیلی سنگین و نزدیکی برای قهرمانی دارید.

بله امسال همه تیم ها خوب هستند. ما رقبای خوبی داریم. این رویه در هیچ سالی اینطوری نبوده. همیشه دو تیم برای قهرمانی تلاش می کردند اما امسال تا تیم پنجم شانس قهرمانی دارند و می توانند صدرنشین باشند. باید امسال برای قهرمانی بیشتر تلاش کنیم.

چهار برد متوالی آمار خوبی است. فکر می کنی این بردها تا کی ادامه داشته باشد؟

ما ۴ بازی قبلی را بردیم اما هر بازی اهمیت خودش را دارد و ما کاری به بازی قبلی نداریم. بعد از برد ملوان شادی و جشن مربوط به آن بازی شب همان بازی تمام شد و حالا از شنبه برای بازی سنگینی که مقابل نفت داریم تمرین می کنیم.

سه هفته متوالی و سه بازی با سه تیم مدعی نفت، فولاد و استقلال.

من فکر می کنم این سه بازی تکلیف قهرمانی را روشن می کند.

خودت درباره نتایج این سه بازی چه فکری می کنی؟

تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و می توانیم این نتایج را ادامه بدهیم. تیم ما در خط جلو خیلی خوب است و بازیکنان خیلی خوبی در حمله داریم. اگر اتفاق غیر منتظره ای نیفتد فکر کنم حداقل ۷ امتیاز از این سه بازی بگیریم.

در مورد آمار خط دفاعی تان چه پیش بینی داری؟ آیا تا آخر فصل عنوان بهترین خط دفاع لیگ را حفظ خواهید کرد؟

ما اصلا به این آمارها کاری نداریم. اینکه بهترین خط دفاع سال ۲۱۰۳ هستیم یا آمارهای دیگر را اصلا نگاه نمی کنیم و فقط می خواهیم آخر فصل قهرمان شویم. حالا اگر عنوان بهترین خط دفاع به تیم دیگری هم رسید مهم نیست. اصلا حاضرم ۲۰۰۰ تا گل بخوریم اما قهرمان شویم چرا که فقط قهرمانی در پایان فصل برایمان اهمیت دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات