فدراسیون فوتبال با لغو بازی های لیگ باعث موفقیت فوتبال ایران در بازی های غرب آسیا شود

بازیکن تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران گفت: هم علی دایی حق دارد از بازیکنان خود استفاده کند و هم علیرضا منصوریان که می خواهد با حضور موفق ایران در بازی های غرب آسیا افتخاری برای فوتبال ایران کسب کند.

به گزارش افکارنیوز ، محسن مسلمان کاپیتان تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی ایران و کره جنوبی صحبت هایی را انجام داد.

وی در پاسخ به سؤال مبنی بر عکس العمل آنها درباره خبر بیانیه باشگاه پرسپولیس نسبت به بازگشت بازیکنان شان از اردوی کیش اظهار داشت: ما تابع نظر باشگاه هستیم، ضمن اینکه اعتقاد داریم تیم ملی زیر ۲۲ سال و آقای منصوریان زحمات زیادی کشیده اند و امیدواریم فدراسیون فوتبال با نگاهی مثبت به این موضوع تصمیم بگیرد که نه باشگاه متضرر شود و نه تیم ملی. امیدواریم که فدراسیون فوتبال با لغو بازی های لیگ باعث موفقیت فوتبال ایران در بازی های غرب آسیا شود و به نظر می رسد اگر همکاری صورت نگیرد موفقیتی نیز حاصل نخواهد شد.

مسلمان با اشاره به جدول رده بندی لیگ برتر و رقابت تنگاتنگ تیم های صدرنشین در این مسابقات گفت: هم علی دایی حق دارد از بازیکنان خود استفاده کند و هم علیرضا منصوریان که می خواهد با حضور موفق ایران در بازی های غرب آسیا افتخاری برای فوتبال ایران کسب کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات