مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیرعامل استقلال همه چیز علیه رویانیان را شروع می کند و بعد می گوید که بی تقصیر است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد پنجعلی در واکنش به اظهارات علی فتح الله ازده اظهار داشت: همه می دانند که چه کسی ماجرای پرسپولیس و بحث رویانیان و فتح الله زاده را شروع کرد. برخی ها بر سر تمریناتشان با هواداران صحبت کردند اما درباره پرسپولیس بود.

وی افزود: همه می دانند که رویانیان این ماجرا را شروع نکرده و من هم صلاح نیست که بخواهم درباره اظهارات فتح الله زاده واکنش نشان دهم چون نمی خواهم جواب ایشان را بدهم اما وقتی می بینم این هجمه ها علیه مدیرعامل شده این کار را می کنم. رویانیان این همه خرج را برای چه انجام داده؟ آیا او هزینه کرده که بدهی بگذارد؟ او حتماً بدهی را به خاطر پرسپولیس زیر بارش رفته، پس به جای تقدیر نباید درباره او این حرف ها را زد.

پنجعلی تاکید کرد: نیاز به هدیه دادن جام از کسی نداریم و خودمان می توانیم که چطوری جام بگیریم و نیاز به این مسائل نداریم. پس بهتر است حالا که ما درباره تیمی صحبت نمی کنیم درباره ما هم صحبت نکنند. ما نمی گوییم که همه چیز ما خیلی خوب بوده اما اگر هزینه ای شده فقط به خاطر اینکه پرسپولیس سربلند باشد. اگر ما هزینه نمی کردیم کسانی دیگر این هزینه را می کردند. به نظر من برخی از اظهارات مدیرعامل آبی ها در شان ایشان نیست که ما بخواهیم جواب بدهیم. اگر سرپرست یا هر کسی از باشگاه ما حرف زده، اول خودشان همه چیز را شروع کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات