بازیکن تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران گفت: «هم علی دایی حق دارد از بازیکنان خود استفاده کند و هم علیرضا منصوریان که می خواهد با حضور موفق ایران در بازی های غرب آسیا افتخاری برای فوتبال ایران کسب کند. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن مسلمان کاپیتان تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی ایران و کره جنوبی صحبت هایی را انجام داد.

وی در خصوص عکس العمل آنها درباره خبر بیانیه باشگاه پرسپولیس نسبت به بازگشت بازیکنان شان از اردوی کیش اظهار داشت: «ما تابع نظر باشگاه هستیم، ضمن اینکه اعتقاد داریم تیم ملی زیر ۲۲ سال و آقای منصوریان زحمات زیادی کشیده اند و امیدواریم فدراسیون فوتبال با نگاهی مثبت به این موضوع تصمیم بگیرد که نه باشگاه متضرر شود و نه تیم ملی. امیدواریم که فدراسیون فوتبال با لغو بازی های لیگ باعث موفقیت فوتبال ایران در بازی های غرب آسیا شود و به نظر می رسد اگر همکاری صورت نگیرد موفقیتی نیز حاصل نخواهد شد. »

مسلمان با اشاره به جدول رده بندی لیگ برتر و رقابت تنگاتنگ تیم های صدرنشین در این مسابقات گفت: «هم علی دایی حق دارد از بازیکنان خود استفاده کند و هم علیرضا منصوریان که می خواهد با حضور موفق ایران در بازی های غرب آسیا افتخاری برای فوتبال ایران کسب کند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات