دوقلوهای آبی رنگ این روزهای فوتبال ایران با هم قرار گذاشته اند تا در فصل بعد هم تیمی شوند.

به گزارش افکارنیوز ، رفته بودیم مسجد حضرت امیرالمومنین تا با بهمن دهقان، نماینده تام الاختیار علی دایی و دوست خوب مان که در سوگ پدر نشسته ابراز همدردی کنیم که آرش برهانی و رضا عنایتی را با هم دیدیم.

البته یکی، دو بار دیگر هم این دو مهاجم باتجربه را با هم دیده بودیم و وقتی کمی کنجکاوی به خرج دادیم، یکی از نزدیکان این دو بازیکن موضوع جالبی را مطرح کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست: «گویا این دو بازیکن که در یکی، دو سال اخیر با امیر قلعه نویی به مشکل خورده اند، بیش از گذشته با یکدیگر اخت گرفته و تبدیل به دوقلوهای جدید فوتبال ایران شده اند. بر همین اساس عنایتی و برهانی با هم عهد بسته اند تا در فصل آینده به هر شکل ممکن کنار یکدیگر توپ زده و زوج مخوفی در خط حمله تیم خود تشکیل بدهند و خیلی چیزها را ثابت کنند! »

بین خودمان باشد اما شنیده می شود احتمالا فصل آینده امیر قلعه نویی از استقلال جدا شده و به یک تیم متمول شهرستانی می پیوندد و برهانی و عنایتی هم روی این اتفاق حساب باز کرده اند و…

در این راستا یک منبع مطلع و امین خبر داد اگر قلعه نویی در استقلال بماند، برهانی و عنایتی فصل آینده در استقلال نبوده و به یک تیم شهرستانی می پیوندند که اسم سرمربی اش مجید جلالی خواهد بود!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات