آندو دوست صمیمی و قدیمی من است اما…

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عصبانی نیستم. می روم تمرین و می آیم. سرم در کار خودم است و واقعا نمی دانم چرا این شایعات را برایم درست می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، خلعتبری را همانطور که انتظار داشتیم می بینیم. تند و تیز، زهردار، گلزن و گلساز. او همان بازیکنی است که پرسپولیس احتیاجش داشت. مقابل ملوان هم گل زد تا نشان دهد بی جهت برای جذبش، پول رضایتنامه به عجمان پرداخت نشده. خلعت این روزها از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس است.

او گل می زند و پرسپولیس می برد. فعلا از قهرمانی حرف نمی زند. درست برعکس آندو که گفته بود قهرمانی متعلق به استقلال است. خلعت اما کری نمی خواند. فقط می گوید زود است کسی درباره جام قهرمانی حرف بزند. منطقی و بی حاشیه. مثل بازیکنانی که دوست ندارند اسیر حواشی شوند. او حتی درباره اختلافش با پیام صادقیان صحبت کرد. آنجا هم بی حاشیه تا تمام تمرکزش بماند برای موفقیتی که در راه است. موفقیت پرسپولیس با دوری از حاشیه به دست می آید. این را خلعت در مصاحبه اش می گوید. مصاحبه ای که می خوانید.

به نظر می رسد برد مقابل ملوان برای شما روحیه ساز بوده. بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین می کنند تا برای بازی های بعد آماده شوند. اینطور نیست؟

کسب ۳ امتیاز مقابل ملوان، آن هم در انزلی کار بسیار سختی بود که ما انجامش دادیم. هدفمان کسب ۳ امتیاز بود که با رسیدن به این هدف واقعا خوشحالیم. این برد تاثیر بسیاری روی روحیه ما گذاشت. اگر به تمرین های چند روز گذشته ما دقت کنید می بینید که همه بازیکنان با تمام توان تلاش می کنند تا پرسپولیس عنوان قهرمانی را کسب کند. بچه ها با تمام وجود تمرین می کنند تا موفقیتی بزرگ مثل کسب قهرمانی لیگ برتر نصیبمان شود.

چند هفته ای است که پرسپولیس صدر جدول را تصاحب کرده. آیا این صدرنشینی ادامه پیدا می کند؟

ببینید فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست. امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد اما همانطور که گفتم هدف ما ماندن در صدر جدول است. برای رسیدن به این هدف جانمان را هم می دهیم. البته این را هم بگویم که در راه رسیدن به قهرمانی چند رقیب قدرتمند هم داریم.

گفتی رقیب. فکر می کنی چه تیم هایی بتوانند پا به پای شما رقابت کنند و مدعی قهرمانی باشند؟

تنها نمی توان نام یکی دو تیم را آورد. جدول لیگ نشان می دهد که امتیازها چقدر به هم نزدیک است. امیدوارم در پایان لیگ، تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

آندو تیموریان به شوخی گفته بود پرسپولیسی ها به خودشان زحمت ندهند، چون بابانوئل جام قهرمانی را به او هدیه می دهد…

آندو دوست صمیمی و قدیمی من است. برای او احترام زیادی قایلم و نمی خواهم کری بخوانم. فقط این را می گویم که زود است از حالا درباره قهرمانی حرف زد. هنوز ۱۰ هفته از لیگ مانده و اتفاقات بساری می تواند در طول این هفته ها رخ دهد.

خیلی ها می گویند استقلال که یکی از رقیبان اصلی شماست زیبا بازی نمی کند. تو با این موضوع موافقی؟

در لیگ برتر مهم است که امتیاز بگیری. به بازی قشنگ و زیبا که امتیاز نمی دهند. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می آید دوست دارد تیمش برنده شود و البته زیبا هم بازی کند. انصافا ما این فصل هم قشنگ و جذاب بازی می کنیم و هم می بریم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

رابطه ات با پیام صادقیان چطور است؟ واقعا با هم اختلاف داشتید؟

موارد کوچکی بود اما شلوغش کردند. من نه اهل مصاحبه هستم و نه جنجال. تمرکزم را گذاشته ام روی اتفاقات مثبت. برایم مهم نیست که افراد چه می نویسند. می خواهم موفق باشم. با پرسپولیس و تا قهرمانی لیگ. اینجا هم می گویم با پیام اختلافی ندارم.

اما شایعه شد با هم قهرید و قرار است آشتی کنید…

واقعا اینطور نیست. من با پیام صحبت کردم و او گفت که آن حرف ها را نزده! کاری به این مسائل ندارم و قبل از بازی با ملوان هم به پیام گفتم فکر این اتفاقات را نکند. پیام نباید اسیر حاشیه شود و مدام مصاحبه کند. او باید آرام و باتمرکز به فکر بازی های پرسپولیس باشد و البته آینده درخشانی که پیش رویش است.

این را هم نگفتی که پیام به تو پاس نمی دهد؟

شما که مرا می شناسید. آیا از این حرف ها می زنم. اصلا کی تا به حال این صحبت ها را انجام داده بودم که این بار دفعه دومم باشد؟ من اصلا چنین حرفی به پیام نزدم و حتی بارها به او گفته ام که اگر موقعیتی به دست آوردی خودت بزن. برای من موفقیت پرسپولیس مهم تر از گل زدن است. بعضی ها در این چند روز دنبال شیطنت بودند اما من کوچک ترین اختلافی با صادقیان ندارم.

می گویند تو این روزها خیلی عصبانی هستی. واقعا اینطور است؟

عصبانی نیستم. می روم تمرین و می آیم. سرم در کار خودم است و واقعا نمی دانم چرا این شایعات را برایم درست می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات