پشت پرده عجیب جدایی منتظری از استقلال

دستیاران کی روش از تفاوت زیاد لیگ ایران و چین برای مدافع استقلال گفتند و اینکه شیوه بازی چینی ها کاملا با ما متفاوت است و خو گرفتن با آن کمی دشوار به نظر می رسد منتظری هم حرف دستیاران کی روش را پذیرفت و قید پول بیشتر را زد تا در تیم قطری به میدان برود.

گروه ورزشی - پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال مدتهاست ساز جدایی را کوک کرده و قصد جدایی از جمع آبی ها را دارد. اتفاقی که ظاهرا در ابتدای فصل باید رخ می داد اما در نهایت با پافشاری مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا نیم فصل به تعویق افتاد و با رسیدن نیم فصل حالا منتظری پایش را در یک کفش کرده که تحت هر شرایطی از جمع آبی پوشان جدا شود. حتی اگر مدیرعامل و سرمربی استقلال با این جدایی مخالف صدرصد باشند. اما این جدایی با کش و قوس و اخبار ضد و نقیضی همراه بوده که پشت پرده ماجرا را مبهم و عجیب نشان می دهد.

قرارداد ترکمنچای فتح الله زاده!

به گزارش افکارنیوز ؛ طی چند روز گذشته و با بالا گرفتن بحث جدایی پژمان منتظری از استقلال، حرف و حدیث ها درباره نوع قرارداد او در رسانه ها داغ شده و گفته می شود که بر طبق قرارداد یک دلار از پول منتظری هم به آبی ها نمی رسد آنچه سبب شده تا بسیاری از رسانه ها قرارداد استقلال با منتظری را به قرارداد ترکمنچای تشبیه می کنند.

در حالی که باشگاه استقلال ادعا کرده قرارداد پژمان منتظری هیچ شباهتی به عهدنامه ترکمانچای ندارد اما اخبار رسیده حکایت دیگری دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه السیلیه قطر حاضر شده بابت جذب پژمان منتظری برای نیم فصل رقمی حدود یک میلیون دلار به این مدافع ملی پوش ایرانی پرداخت کند. رقمی که با توجه به نوع قرارداد پژمان منتظری با آبی ها حتی یک دلار از آن به باشگاه استقلال نمی رسد!

ظاهرا بعد از پیشنهاد باشگاه چینی در ابتدای فصل به منتظری و تصمیم مدافع آبی ها برای جداشدن از استقلال، او پس از مذاکرات طولانی حاضر شد تا نیم فصل دیگر در استقلال بماند با این شرط که در قرارداد او بندی گنجانده شود که استقلال هیچ حقی در قبال ترانسفر او نخواهد داشت! شرطی عجیب که فتح الله زاده بلافاصله و بدون تامل آن را پذیرفت و عواقب این بند جنجالی و بی تدبیری مدیرعامل استقلال حالا عیان شده.

طبق توافقی که منتظری در ابتدای فصل با استقلال داشته، بندی در قرارداد او گنجانده شده که اگر منتظری در نیم فصل پیشنهادی از یک باشگاه خارجی داشته باشد و از استقلال جداد شود، طبق این بند حتی یک دلار هم نصیب استقلال نخواهد شد و همه حق ترانسفر به خود منتظری می رسد!

دلخوری قلعه نویی از منتظری

امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها این روز ها به شدت از دست مدافع ملی پوش خود دلخور است. قلعه نویی که رابطه گرمی با منتظری داشته و بار ها و بار ها در مصاحبه هایش از او تمجید کرده و با صفت اسطوره استقلال از مدافع تیمش یاد می کند، با قطعی شدن تصمیم منتظری برای جدایی به رغم مخالفت اکید او حسابی از دست مدافع ملی پوشش شاکی شده که چرا منتظری این تصمیم را زود تر به اطلاع وی نرسانده بود.

چراکه اگر منتظری در نقل و انتقالات نیم فصل حرف از جدایی می زد و قلعه نویی می دانست که مدافع تیمش هوای جدایی به سرش زده، قطعا بازیکنی را جایگزین مدافع ملی پوشش می کرد.

جالب اینکه قلعه نویی از طریق یکی از دستیارانش با فرشید طالبی به توافق رسیده بود و همه چیز برای پیوستن این بازیکن به استقلال فراهم بود، اما چون منتظری در نیم فصل هیچ حرفی در مورد جدایی اش نزده بود، قلعه نویی قید جذب این مدافع را زد و ترجیح داد با همین نفرات به کارش ادامه دهد. حالا منتظری می خواهد از استقلال جدا شود و دست قلعه نویی را در پوست گردو گذاشته و سرمربی استقلال هم بابت همین موضوع به شدت از مدافع تیمش دلخور است.

مشاوره پرتغالی به پژمان!

خبر لژیونر شدن منتظری از جمله خبرهایی بود که بار ها تایید و تکذیب شد تا بالاخره خبر رسید که این مدافع ملی پوش تصمیم خود را برای جدایی گرفته است.

در ابتدای فصل یک باشگاه چینی مشتری سفت و سخت منتظری بود و به نظر می رسید که پژمان تصمیم نهایی خود را گرفته و برای نیم فصل دوم در لیگ چین بازی خواهد کرد اما ظاهرا این مدافع ملی پوش قید پیشنهاد چینی را زده تا به پیشنهاد دومش یعنی لیگ قطر برسد.

همزمان به رسیدن به نیم فصل، باشگاه قطری السیلیه نیز پیشنهادی را به مداع آبی ها ارائه کرد؛ پیشنهادی که البته از منظر مالی تفاوت چشمگیر و قابل ملاحظه ای با پیشنهاد چینی ها داشت و پیشنهاد باشگاه چینی خیلی بهتر از تیم قطری بود و انتخاب خود منتظری هم چین بود اما او در تصمیمی عجیب به پیشنهاد چینی اش پاسخ منفی داد و قطر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

پشت پرده این تصمیم عجیب به مشاوره هایی برمی گردد که مربیان تیم ملی به منتظری داده اند. ظاهرا بعد از مشورت با دستیاران کی روش، منتظری نظرش برگشت و لیگ قطر را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد.

دستیاران کی روش از تفاوت زیاد لیگ ایران و چین برای مدافع استقلال گفتند و اینکه شیوه بازی چینی ها کاملا با ما متفاوت است و خو گرفتن با آن کمی دشوار به نظر می رسد.

اما لیگ قطر شباهت هایی به لیگ بر تر ایران دارد و در آنجا راحت تر می شود جا افتاد و بازی کرد. منتظری حرف دستیاران کی روش را پذیرفت و قید پول بیشتر را زد تا در تیم قطری به میدان برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات