پرونده عقیلی در دست بررسی است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر پخش صحنه های خشونت او در برنامه ۹۰ محروم نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل حسن زاده در خصوص اینکه گفته می شود رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت پیام صادقیان به خاطر پخش صحنه ضربه زدن او به صورت بازیکن ملوان در برنامه ۹۰ بوده است، عنوان کرد: به هیچ عنوان اینطور نیست. پیش از اینکه روز شنبه برنامه ۹۰ پخش شود و این صحنه ها را نشان دهد، کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال برخورد با مهاجم پرسپولیس را مدنظر داشت و حتی پیش نویس رای مبنی بر محرومیت پیام صادقیان نوشته شده بود.

وی که با یکی از برنامه های رادیویی گفت وگو می کرد با بیان اینکه برنامه ۹۰ باعث شد با جدیت بیشتری به این مسئله بپردازیم، افزود: محرومیت صادقیان ارتباطی با برنامه ۹۰ نداشت اما در عین حال باید بگویم بعد از پخش این برنامه تصمیم گرفتیم در خصوص هادی عقیلی، مدافع سپاهان تصمیمی جدی بگیریم و پرونده این بازیکن در دست بررسی است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مطبوعات، رسانه ها، برنامه های تلویزیونی و… تاثیری روی تصمیم کمیته انضباطی ندارند اما با نشان دادن و پرداختن به صحنه هایی که از چشم ما دور مانده، می توانند باعث شوند مسائل را بهتر بررسی کنیم. این حق قانونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

حسن زاده با بیان اینکه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رای صادر شده را پذیرفته است، گفت: آقای رویانیان ابتدا تصور می کرد کمیته انضباطی بعد از پخش برنامه ۹۰ تصمیم گرفته صادقیان را محروم کند اما بعد از اینکه به او توضیح دادیم پیش نویس رای پیش از برنامه ۹۰ نوشته شده بود، صداقت ما را دید و رای را پذیرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات