منتظری:

مدافع ایرانی تیم فوتبال ام صلال قطر گفت: «اگر ام الصلال سقوط کند، قراردادم با این تیم فسخ می شود. »

به گزارش افکارنیوز ، پژمان منتظری بازتاب های قراردادش با ام الصلال را شنیده و خوانده. به همین دلیل در مصاحبه اش تلاش می کند تا سوء تفاهم ها برطرف شود، فارغ از اینکه مسأله سوء تفاهم با پژمان منتظری نیست بلکه مسأله این است که چرا باشگاه استقلال از ترانسفر پژمان هیچ بهره ای نبرده است. پژمان درباره قراردادش با ام الصلال و آینده اش در این تیم حرف می زند و البته اشاره ای دارد به اینکه یک روزی به استقلال برمی گردد.

* چه شد که عاقبت بعد از این همه حضور در استقلال از این تیم جدا شدی؟

- این را برای اولین بار به شما می گویم. در ابتدای فصل همه مراحل حضورم در یکی از تیم های لیگ چین مهیا شده بود حتی باشگاه استقلال هم با جدایی ام موافقت کرد. اما پس از اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و من به همراه تیم به ایران برگشتم برخورد گرم هواداران را می دیدم که اصرار داشتند در استقلال بمانم تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم. حقیقتش خودم هم دوست داشتم قهرمانی در آسیا را به همراه استقلال تجربه کنم. تیم ما با وجود مشکلات زیاد مالی، توانسته بود به عنوان تیم نخست از گروهش صعود کند و کلا مسیر برای رسیدن به فینال هموار بود. از این رو ترجیح دادم تا نیم فصل در تیم بمانم که تا آن موقع تکلیف استقلال در آسیا هم روشن می شد اما متاسفانه ما نتوانستیم مقابل اف سی سئول برنده باشیم.

* پس از ابتدا گفته بودی که نیم فصل رفتنی هستی…

- دقیقا. نشان به این نشان که در ابتدا می خواستم قرارداد کوتاه مدت ببندم اما فدراسیون اعلام کرد باید حتما یک فصل باشد. از این رو بندی در قراردادم ذکر شد که در نیم فصل اجازه جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی را دارم.

* اما نیم فصل به پایان رسید و تو همچنان در استقلال باقی ماندی.

- طبق پیش بینی ها باید تعطیلات نیم فصل ما کمی دیرتر فرا می رسید اما برنامه های آماده سازی تیم ملی لغو شد و پانزده هفته ما خیلی سریع تر از دیگر لیگ ها به پایان رسید. چون هنوز تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی زمان مانده بود دوست داشتم همچنان در ترکیب استقلال حضور پیدا کنم چون خودم را مدیون آنها می دانستم و درست نبود به محض پایان نیم فصل و در صورتی که هنوز با باشگاه خارجی قرارداد نبسته بودم، بخواهم از این تیم بروم.

* حالا چه شد به جای چین سر از قطر درآوردی؟

- پیشنهاد تیم چینی هنوز پابرجا بود اما وقتی متوجه شدم دو تیم قطری هم خواهان من هستند ترجیح دادم به لیگ قطر بروم. نزدیکی فرهنگی و همچنین مسافت کم تا ایران از مهم ترین دلایل حضورم در این لیگ بود.

* مدت قراردادت یک فصل و نیم است و ام الصلال در انتهای جدول حضور دارد. یعنی حاضری با این تیم به لیگ دسته پایین تر بروی؟

- اگر چه این تیم فعلا در انتهای جدول است اما به تازگی یک مربی ترک تبار استخدام کردند و همچنین در فصل نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن خوب را هم گرفتند. مدیر این تیم عنوان کرد همه این هزینه ها از این رو صورت گرفته تا ام الصلال جایگاهش در جدول را ارتقا ببخشد. اما اگر به هر ترتیبی این تیم سقوط کند قرارداد من خود به خود لغو می شود چون من به عنوان بازیکن حرفه ای با آنها قرارداد بستم و لیگ دسته پایین تر قطر برای بازیکنان حرفه ای نیست. از این رو قرارداد من تنها در صورت حضور ام الصلال در لیگ ستارگان اعتبار دارد.

* پس احتمال بازگشتت در لیگ سال بعد وجود دارد؟

- اینکه تا کی در قطر بمانم برای خودم هم مشخص نیست اما قطعا یک روز به استقلال برمی گردم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات