سرمربی ایرانی تیم لس آنجلس بلوز از هافبک آبی ها د عوت کرد ه تا اواخر د وران فوتبال خود را د ر این تیم آمریکایی توپ بزند.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا نیکبخت واحد ی یکی از خرید های عجیب استقلال د ر این فصل بود و کیفیت پایین او سبب شد ه همیشه شایعاتی د رباره جد ایی او از استقلال وجود د اشته باشد.

با وجود آنکه نیکبخت گاه و بیگاه به مید ان می رود اما امیر قلعه نویی چند ان اعتقاد ی به این ستاره افول کرد ه ند اشته و معمولا از روی نیمکت یا پای تلویزیون بازی تیمش را به تماشا نشسته است.

جالب اینجاست حتی مصد ومیت گاه و بی گاه هاشم بیگ زاد ه هم باعث نمی شود تا سرمربی استقلال به نیکبخت اعتماد کند و معمولا پژمان نوری را به چپ پای سابق تیم ملی ترجیح می د هد.

د ر همین ارتباط شنید یم د اریوش یزد انی، سرمربی ایرانی تیم لس آنجلس بلوز از علیرضا نیکبخت واحد ی د عوت کرد ه تا با سفر به ینگه د نیا، اواخر د وران فوتبال خود را د ر این تیم آمریکایی توپ بزند.

البته علیرضا نیکبخت واحد ی هنوز پاسخ روشنی به این د عوت همبازی قد یمی اش ند اد ه اما اگر د ر آیند ه ای نزد یک بازیکن چپ پای استقلال را د ر تیم لس آنجلس بلوز د ید ید، چند ان تعجب نکنید. مهرشاد مومنی و محمد محمد ی سابقه بازی د ر این تیم را د ارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات