حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی

در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی زمزمه های انصراف یکی از کاندیداها شنیده می شود.

ّبه گزارش افکارنیوز ، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی امروز (شنبه) از ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک آغاز شود با نیم ساعت تاخیر شروع شد.

* سرمای هوای سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک باعث شده تا حاضران به مشکل بخورند و شرایط سختی را تحمل کنند.

* در حالی که قرار بود ساعت ۱۰ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی آغاز شود، تا ساعت ۱۰: ۱۵ تنها کاندیدای حاضر در مجمع محمدرضا توپچی بود. این در حالی است که شایعه انصراف وی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون به گوش می رسد.

* رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی که نماینده وزارت ورزش و جوانان است در جلسه حضور ندارد.

* امید نوروزی و احسان لشگری نماینده کشتی گیران در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی هستند و محمد طلایی نیز نماینده مربیان در این جلسه است.

* ابراهیم جوادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی حضور دارد و نماینده پیشکسوتان در این جلسه است. محمدابراهیم امامی نیز به نمایندگی از داوران در مجمع حضور دارد.

* مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با استقبال زیاد اهالی رسانه همراه شده است به نحوی که بیش از ۲۰ خبرنگار و گزارشگر و همچنین تعداد زیادی عکاس و فیلمبردار در جلسه این مجمع حضور دارند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که رسول خادم، عباس جدیدی، حمید سیفی، علی بدیع، محمدرضا توپچی و مجتبی شیرازی کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات