در فصل بعد اتفاق می افتد؟

اگر قلعه نوعی در استقلال بماند، برهانی و عنایتی فصل آینده هر دو به یک تیم شهرستانی بپیوندند تا پروژه مشترک خود را در آن تیم اجرا کنند!

گروه ورزشی - این روز ها رضا عنایتی مهاجم کهنه کار صبا و آرش برهانی مهاجم نیمکت نشین استقلال روابط نزدیکی با یکدیگر پیدا کرده اند به گونه ای که غالبا با هم دیده می شوند. عنایتی و برهانی البته یک فصل مشترک جالب با هم دارند. اول اینکه هر دو استقلالی اند و دوم اینکه مغضوب امیر قلعه نویی هستند!

به گزارش افکارنیوز ؛ دو مهاجم روزگاری جزو بازیکنان مورد اعتماد و نزدیک به سرمربی استقلال محسوب می شدند اما بروز برخی از اتفاقات عجیب سبب شده که هر دو از چشم امیر بیفتند.

از همین رو این دو بازیکن بواسطه همین مشکل عجیب بیش از گذشته با یکدیگر اخت گرفته و تبدیل به دوقلوهای جدید فوتبال ایران شده اند.

بر همین اساس عنایتی و برهانی با هم عهد بسته اند تا در فصل آینده به هر شکل ممکن کنار یکدیگر توپ زده و و خیلی چیز ها را ثابت کنند! با توجه به اینکه شنیده می شود احتمالا فصل آینده امیر قلعه نویی از استقلال جدا می شود و دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود، برهانی و عنایتی هم روی این اتفاق احتمالی حساب باز کرده اند و تصمیم گرفته اند تا فصل آینده در استقلال در کنار هم بازی کنند و زوج مخوفی در خط حمله آبی ها تشکیل بدهند.

البته این تنها قول و قرار برهانی و عنایتی نیست و قرار است اگر قلعه نوعی در استقلال بماند، برهانی و عنایتی فصل آینده هر دو به یک تیم شهرستانی بپیوندند تا پروژه مشترک خود را در آن تیم اجرا کنند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات