تمرین تیم فوتبال استقلال در حضور مدیرعامل این باشگاه و در غیاب آرش برهانی برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱و ۳۰ امروز در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد. تمرین امروز تحت تاثیر غیبت آرش برهانی قرار داشت و همه بازیکنان در مورد عدم حضور وی در کمپ زنده یاد جازی سوال می پرسیدند.

* آرش برهانی، مهرداد اولادی، احمد جمشیدیان، مجید غلام نژاد، کبه، مهدی نظری امیرحسین صادقی آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری غایبان تمرین امروز استقلال بودند. نکته جالب اینجا است که تعدادی از بازیکنان استقلال معمولا در تمرینات بعداز بازی ها و به خصوص دیدارهایی که این تیم برنده می شود حضور پیدا نمی کنند که همین مسئله جای سوال دارد!

*سید مهدی رحمتی امروز با لباس شخصی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و نزد قلعه نویی رفت. او که از ناحیه پشت پای چپ احساس درد می کرد پس از گفت وگو با سرمربی تیم استقلال کمپ زنده یاد حجازی را ترک کرد.

* بازیکنان و اکثر اعضای کادر فنی تیم استقلال از برد روز گذشته آبی پوشان و حضور این تیم در صدر جدول خوشحال بودند تعدادی از آنها خطاب به یکدیگر می گفتند برد دیروز برد قهرمانی بود.

* صدرنشینی استقلال در لیگ برتر باعث شد تا مسئولان کمپ حجازی یک بنر بزرگ تهیه کرده که روی آن نوشته شده بود جناب آقای فتح الله زاده و آقای قلعه نویی موفقیت و صدرنشینی حال حاض استقلال از تلاش و معرفت شما نشات گرفته است.

* در حالی که ۳۰ دقیقه از تمرین آبی پوشان گذشته بود و بازیکنان اصلی دیدار دیروز در حال ترک کمپ خجازی بود علی فتح الله زاده وارد این مجموعه شد. وی به محض دیدن نکونام، رحمتی و هاشم بیک زاده با آنها صحبت کرد و با حالت شوخی با زبان آذری گفت وگو می کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال به محض دیدن رحمتی خطاب به دروازه بان استقلال گفت: قدیم ها تو را در زمین می دیدم چاق تر بودی ولی دیروز انگار لاغرتر شدی که رحمتی پاسخ داد؛ با این شرایط پولی باشگاه فکر و خیال زیاد می کنیم که چنین شرایطی پیدا کردیم همچنین جواد نکونام و هاشم بیک زاده با زبان آذری از مدیرعامل این باشگاه می خواستند در خصوص مطالبات آنها فکری کرده و به قولی به بازیکنان پول تزریق کند.

* حنیف عمران زاده که در دیدار مقابل راه آهن سه کارته بود امروز در تمرین تیمش حاضر شد.

* منصور پورحیدری از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بود.

* در حالی که سرمربی تیم استقلال با لباس شخصی تمرین بقیه این بازیکنان را تماشا می کرد علی فتح الله زاده به سمت وی رفت و با قلعه نویی برخورد گرمی داشت. مدیرعامل باشگاه استقلال در حضور ماجدی، کامرانی و مجید صالح در خصوص آخرین شرایط تیم با وی صحبت کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی دیروز حضور نداشتند زیر نظر مجیدصالح به کار تاکتیکی پرداخته و فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات آبی پوشان فردا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات