رقابت داغ برای نشستن به جای جلالی

استیلی که به لحاظ اصلیت تبریزی، به لحاظ امتیاز بومی بودن، با رسول خطیبی در یک سطح قرار دارد، به نسبت خطیبی از تجربه بالاتری هم برخوردار است. ضمن اینکه حضور بازیکنانی چون علی کریمی، محمد نصرتی و کریم انصاری فرد که رابطه خوبی با استیلی دارند، کار این سرمربی را در تراکتور راحت تر می کند.

گروه ورزشی - استعفای مجید جلالی از سرمربیگری تراکتور، سیل عظیمی از حرف و حدیث ها را به سوی نیمکت تراکتورسازی روانه کرد. با پافشاری جلالی حالا بحث داغ بر سر جانشین او از حالا به راه افتاده است و گمانه زنی ها در این باره داغ شده.

برخی از سایه های هواداری و رسانه ها از حضور تونی اولیویرا در تبریز خبر می دهند مربی فصل گذشته تراکتور که البته روی سکو ها هم محبوب است اما مشکلات مالی تراکتور و پرداخت دلاری به اولیویرا سبب شده تا باشگاه برنامه ای برای جذب او نداشته باشد و بیشتر مایل به جذب یک مربی داخلی باشد.

به گزارش افکارنیوز ؛ برخی از رسانه ها از سرمربیگری علی کریمی تا پایان فصل خبر دادند که ظاهراً نشات گرفته از پیشنهاد ضمنی زینی زاده به شماره ۸ بوده و البته با مخالفت شدید جادوگر همراه شده و او تاکید کرده که به هیچوجه تمایلی برای مربیگری ندارد.

در همین رابطه از تبریز خبر می رسد که رسول خطیبی سرمربی سابق گسترش فولاد گزینه اصلی تراکتوری هاست.

سرمربی جوانی که در دوران بازیگری اش در تراکتور چهره شد و در مربیگری توانایی های خود را با تیم همشهری یعنی گسترش فولاد نشان داد و مهم تر از همه اینکه آذری زبان است و همین بر محبوبیت و مقبولیت او در میان هواداران می افزاید.

حالا او بزرگ ترین آلترناتیو مجید جلالی به حساب می آید و با توجه به ابراز علاقه هایی که به حضور در تراکتورسازی داشته، انتخابش به عنوان جایگزین جلالی تقریبا قطعی به نظر می رسد.

با این وجود تراکتوری ها یک گزینه دیگر را هم به عنوان آلترناتیو در نظر گرفته اند تا در صورت عدم توافق با رسول خطیبی به هر دلیلی باب مذاکره با او را باز کنند.

گزینه ای که حرفی از او به میان نیامده و شاید جدی ترین رقابت را با رسول خطیبی بر سر جانشینی جلالی داشته باشد، حمید استیلی است. گزینه ای که برخی ها حتی او را نسبت به رسول خطیبی مناسب تر می دانند.

استیلی که به لحاظ اصلیت تبریزی، به لحاظ امتیاز بومی بودن، با رسول خطیبی در یک سطح قرار دارد، به نسبت خطیبی از تجربه بالاتری هم برخوردار است.

ضمن اینکه حضور بازیکنانی چون علی کریمی، محمد نصرتی و کریم انصاری فرد که رابطه خوبی با استیلی دارند، کار این سرمربی را در تراکتور راحت تر می کند. به همین دلیل هم یکی از گزینه های پنهان تراکتورسازی برای جانشینی جلالی است که شنیده می شود تا حدودی مذاکرات جدی با او داشته اند.

تا جاییکه گفته می شود به دنبال همین مذاکرات جدی هم بوده که در بازی برگشت پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، حمید استیلی از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی بوده است.

با این حال آنچه مسلم است اینکه در حال حاضر بیشترین رقابت برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی بین رسول خطیبی و حمید استیلی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات