نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد تیم استقلال از پایه و اساس مشکل دارد و از نظر مالی خوب حمایت نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، فریده شجاعی درباره معرفی سرمربیان تیم های ملی در رده های مختلف، گفت: در حال حاضر منتظریم تا تکلیف آزمون برای حضور در کویت روشن شود، چرا که قصد داریم در صورتی که وی در ایران بماند یکی از رده ها را به او بسپاریم. بنابراین هنوز تکلیف مربیان رده های سنی زیر ۱۴ و ۱۶ سال دختران مشخص نیست.

شجاعی در پاسخ به این سوال که مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بم در چند دوره نتیجه خوبی گرفته، چرا از وی در رده سنی پایه استفاده نمی شود، عنوان کرد: جعفری جزو گزینه های ما است، اما در فدراسیون فقط من تصمیم گیرنده نیستم و کمیته آموزش هم تصمیم گیرنده است. منکر موفقیت های جعفری نمی شوم. او در تیم بم، مدیریت خوب، پول، اسپانسر و بازیکنان خوبی داشته، نمی گویم هر مربی از پس این امکانات برمی آید، اما اینها امتیازهای زیادی است. از طرفی باید ببینیم جعفری می تواند در رده پایه کار کند یا نه؟ یا می تواند بازیکن سازی کند.

وی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان، اظهار داشت: تا زمانی که مسابقه خاصی نباشد شورای برون مرزی برای برگزاری بازی موافقت نمی کند، اما قرار است تیم فوتبال روسیه در رده سنی زیر ۱۹ سال اسفندماه به ایران بیاید و با تیم بزرگسالان و جوانان ما بازی دوستانه برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال  مبنی براینکه آیا هنوز به دنبال جذب مربی خارجی هستید یا می خواهید همچنان با ایراندوست ادامه دهید، اظهار داشت: خیلی دنبال این موضوع بودیم، اما به جمع بندی نرسیدیم. از هلنا همه تعریف می کردند، اما با سیستم ما هماهنگ نبود. مربیان زن در دنیا کم هستند، حتی آمریکا مربی سوئدی گرفته، البته ما هم از مشاوره مردان مانند ایراندوست استفاده می کنیم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که هلنا به ایران بازنگشت، تسویه حساب با او به چه صورت است، تصریح کرد: کلید اتاق او را داشتند و مشکلی در این خصوص وجود نداشت. البته هلنا همه وسایلش را با خود برده است. حدود یک ماه پیش با من تماس گرفت. وی ۱۰ هزار دلار از ما طلبکار است و با حساب کتاب هایی که داشتیم و با توجه به اینکه ۱۵ روز در ایران نبود با او صحبت کردیم و وی موافقت کرد ۷.۵ هزار دلار به او پرداخت کنیم. قرار بود این پول پرداخت شود. دیگر پیگیری نکردم که این کار انجام شد یا خیر.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت های خود درباره کمک ۲۰ میلیون تومانی فدراسیون به تیم فوتبال استقلال، گفت: آنها بازهم مشکل دارند. پایه و اساس تیم استقلال مشکل دارد و از نظر مالی ضعیف است. ما به هر صورتی باشد با بانوان کنار می آییم، اما وقتی استقلال زمین مناسب نداشت و داور آن را مناسب ندید نمی توان کاری کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات