مهاجم ملی پوش پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره کرده که رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان وی نارضایتی اهالی محل و همسایگان را در پی داشته است.

به گزارش افکارنیوز ، این روزها خانه مسکونی بازیکنان بدل به یکی از معضلات عجیب باشگاه پرسپولیس شده و این بار نوبت به محمدرضا خلعتبری رسیده که با حاشیه هایی که پیرامون منزل مسکونی اش وجود دارد، خبرساز شود.

ستاره میلیاردی پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره کرده که رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان به نوعی خانه وی را بدل به پاتوقی برای دوستان و رفقا و البته یکسری از افراد خاص کرده و همین نکته باعث نارضایتی اهالی محل و همسایگان بازیکن شمالی پرسپولیس شده و ماجرا تا بدانجا پیش رفته که حتی کار به اعتراض و تهدید به شکایت کشیده است!

در همین رابطه مدیر ساختمان فوق در هفته گذشته در تماسی با سرپرست پرسپولیس خواستار برخورد باشگاه و کنترل بیشتر در این زمینه شد.

آقای مدیر در این رابطه به سرپرست پرسپولیس تاکید کرد که همسایگان این بازیکن به شدت نسبت به وضعیت این خانه و افرادی که به آنجا رفت و آمد می کنند، معترضند و قصد دارند با توسل به مراجع قانونی بازیکن پرسپولیس را مجبور به تخلیه آپارتمان فوق و کوچ از منطقه کنند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات