قلعه نویی مشکلی با جدایی نکونام ندارد و حفظ حنیف را به نگه داشتن بازیکن باسابقه ترجیح می دهد.

به گزارش افکارنیوز ، در خصوص ترانسفر نکونام به چین خبرهای جالبی رسیده است. شنیده شده نماینده باشگاه چینی برای زیر نظر گرفتن حنیف عمران زاده به ایران آمده بوده و اتفاقا روزی که در استادیوم حاضر بوده حنیف عالی ظاهر شده و یک گل هم به ثمر رسانده است. از آن طرف امیر قلعه نویی با صحبت هایی که با یکی از مسئولان باشگاه داشته از او خواسته کاری کند تیم چینی از جذب حنیف پشیمان شود.

از آنجایی که پژمان منتظری به تازگی استقلال را ترک کرده و خط دفاعی استقلال در نبود او به اندازه کافی مشکل دارد، جدایی حنیف کار را برای قلعه نویی سخت تر می کرد. باز از آنجایی که استقلال نیاز به ترانسفر بازیکنانش دارد تا به اوضاع مالی باشگاه سروسامان دهد، مسئولی که کار پشیمان کردن نماینده باشگاه چینی از جذب حنیف را برعهده داشته، نکونام را پیشنهاد داده که اتفاقا او هم مورد قبول باشگاه چینی قرار گرفته است.

قلعه نویی مشکلی با جدایی نکونام ندارد و حفظ حنیف را به نگه داشتن بازیکن باسابقه ترجیح می دهد. حالا مسئول باشگاه استقلال به هر دری می زند تا ماجرای ترانسفر شدن نکونام صورت گیرد و باشگاه از کنار این انتقال، مبلغی به دست آورد و بتواند بخشی از مشکلاتش را حل کند. با این اوصاف باید منتظر یک جدایی وسط فصل دیگر در استقلال باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات