رئیس فدراسیون کشتی طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان نفرات پیشنهادی برای پست های نایب رئیس، دبیر، خزانه دار و خبره ورزشی این فدراسیون را معرفی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا حیدری، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن، ۵ مدال طلا، نقره و برنز جهان و چندین مدال بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا در رشته کشتی آزاد به عنوان نایب رئیس و حمید بنی تمیم، دانشجوی دکتری تربیت بدنی و استاد دانشگاه، دارنده مدال های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ و برنز رقابت های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۶ در رشته کشتی فرنگی و معاون پیشین اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان دبیر فدراسیون کشتی پیشنهاد شدند.

همچنین امیررضا خادم، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، دارنده ۲ مدال برنز المپیک بارسلونا و آتلانتا و ۲ مدال طلا و برنز جهان در رشته کشتی آزاد، رئیس پیشین فدراسیون کشتی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان خبره ورزشی و حسین پور به عنوان خزانه دار فدراسیون کشتی به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد شدند.

بدیهی است احکام نامبردگان پس از طی مراحل قانونی و در صورت تایید وزیر ورزش و جوانان رسماً اعلام خواهد شد. اعضای مجمع فدراسیون کشتی در روز ۱۴ دی ماه و پس از انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، اختیار معرفی نفرات برای این سمت ها را به وی واگذار کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات