محسن بنگر:

مدافع پرسپولیس گفت: «اگر به تیم ملی دعوت نشدم مانند یک توریست به برزیل می روم و از نزدیک تیم ملی ایران را تشویق می کنم. »

به گزارش افکارنیوز ، یکی از بهترین های میدان در بازی پرسپولیس، نفت محسن بنگر بود. مداقع بلند قامت پرسپولیس یک موقعیت صددرصد گل را به نفع تیمش خرید تا این تیم همچنان رکورد بهترین خط دفاع لیگ را حفظ کند.

بنگر می گوید از اینکه سطح توقع از تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شد، خوشحالم چرا که در اول فصل بعضی ها می گفتند خدا کند پرسپولیس امسال حداقل یک سهمیه بگیرد. بنگر در خصوص اتفاقات بازی با نفت و دربی گفتگو کرد.

* قبول داری بازی خوبی مقابل نفت ارائه نکردید؟

- اتفاقا ما یکی، دو موقعیت خوب روی دروازه نفت خلق کردیم. در دقیقه ۹۰ یک موقعیت خوب از سوی محمدرضا خلعتبری تبدیل به گل نشد به جز آن دو موقعیت دیگر داشتیم. اما بالعکس نفت هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشت البته باید بگویم نتیجه تساوی هم بد نبود. قرار نیست در تمام بازی ها حتما برنده شویم چرا که تیم ها هم با برنامه ریزی مناسب مقابل پرسپولیس صف آرایی می کنند. با این حال نباید ببازیم و برای رسیدن به مقام قهرمانی باید تمام امتیازات را جمع آوری کنیم.

* پیروزی در چند بازی پشت هم باعث شده تا انتظارات از پرسپولیس بیشتر شود و همه فقط از این تیم برد می خواهند؟

- اتفاقا در اول فصل بعضی از هواداران دعا می کردند ما امسال حداقل سهمیه آسیا را بگیریم اما خدا را شکر روند موفقیت هایمان باعث شد، تا حالا همانها فقط منتظر قهرمانی پرسپولیس بمانند. خوشبختانه طوری کار کردیم که توانستیم خودمان را جزو مدعیان اول قهرمانی معرفی کنیم و هواداران هم برای قهرمانی روی پرسپولیس حساب کردند. انشا ءاله به این امر مهم برسیم.

* اتفاقا تیم منسجمی هم دارید؟

- صددرصد چنین است. ما تیم منسجم با نفرات خوبی را در اختیار داریم. تمام بازیکنان این فصل پرسپولیس جزو بهترین های فوتبال ایران به شمار می روند باید هم با این نفرات مدعی باشیم.

* رکورد گل نخوردن هایتان را هم به خوبی حفظ کردید؟

- هدف همه بازیکنان این است که دروازه پرسپولیس بسته بماند و تیم گل نخورد. بچه ها برای برای همین تلاش می کنند اما حریفان هم روی دروازه تیم ما خیلی فشار می آورند با این حال همه بازیکنان روی پیراهنشان تعصب دارند و وظیفه مان است دروازه پرسپولیس را بسته نگه داریم.

* خود شما هم یک موقعیت صددرصد گل را از جلوی دروازه پرسپولیس دور کردید؟

- وظیفه ام را انجام دادم. کار خاصی نکردم. همه ما برای موفقیت پرسپولیس کوشش می کنیم و هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

* خیلی ها می گویند با این رکورد جالب بهتر است مدافعین پرسپولیس به جام جهانی بروند؟

- واقعا مدافعین پرسپولیس خیلی خوب با یکدیگر هماهنگ شدند و ما وقتی حتی به یکدیگر نگاه می کنیم می فهمیم چه می خواهیم و باید چکار کنیم. اما در خصوص تیم ملی من نمی توانم نظیر بدهم. تصمیم اول و آخر را آقای کی روش می گیرد و او می داند چه کسانی را دعوت کند.

* از نحوه بازی هایت مشخص است که انگیزه های فراوانی برای دعوت شدن به تیم ملی داری؟

- صددرصد چنین است. کدام بازیکن را پیدا می کنید که چنین انگیزه ای نداشته باشد. من هم تلاشم را می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم به برزیل بروم اما همانطور که بارها گفتم نظر اول و آخر را آقای کی روش می دهد اگر دعوت هم نشدم مانند یک توریست به برزیل می روم و از نزدیک تیم ملی ایران را تشویق می کنم.

* در دعوای لفظی نیلسون و حقیقی خیلی بازیکنان پرسپولیس از نیلسون حمایت کردند به نظرت کدام یک مقصر بودند؟

- درست نیست در این درگیری دنبال مقصر بگردیم. ببینید نیلسون از لحاظ سنی بزرگتر است و باید کوچکترها احترام او را حفظ کنند. نه تنها رضا بلکه بر تمام بازیکنان واجب است به نیلسون احترام بگذاریم. هر چند باید بگویم حرکت رضا هم از روی عمد نبود. حقیقی چنین آدمی نیست که بخواهد بی احترامی کند و چنین اخلاقی ندارد و…

* یعنی می خواهی بگویی او تحت فشار بود؟

- صددرصد در آن صحنه حقیقی تحت فشار بود وگرنه او اصلا بازیکنی نیست که بخواهد از این حرکات انجام بدهد. امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم. پرسپولیس مثل تیم های دیگر نیست. تمام بازی های این تیم پخش زنده است و همه بازی های پرسپولیس را می بینند درست نیست از این به بعد چنین اتفاقاتی در تیم ما بیفتد.

* به عنوان بزرگتر هر وقت دیدی بازیکنان خودی قصد درگیری دارند بین آنها پادرمیانی کردی؟

- باید هم اینجوری باشد. نباید اجازه بدهیم کوچکترین حاشیه ای از خودمان داشته باشیم.

* درست است که بعضی از بازیکنان به خاطر دربی مقابل نفت خیلی محافظه کارانه و با احتیاط بازی می کردند؟

- اصلا دربی برای ما مهم نیست. همه امتیازها برای پرسپولیس حائز اهمیت است. ما در تمام بازی ها به خاطر کسب ۳ امتیاز وارد میدان می شویم. تمام جدال های لیگ برایمان مهم است. دربی یک بازی معمولی است و اصلا بچه ها به خاطر این دیدار بقیه بازی ها را دست کم نمی گیرند.

* حتی می گویند خلعتبری به خاطر دربی خودش را ۳ اخطاره کرد؟

- به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. متاسفم برای بعضی ها که چنین حرف و حدیث هایی را می سازند. نه تنها محمدرضا بلکه کل بازیکنان می دانند که بازی با فولاد آن هم در اهواز بسیار سخت است و ما باید بتوانیم این تیم را در شهر خودش شکست بدهیم و اگر نه دربی به خاطر شرایط خاص خودش یک بازی معمولی است.

* مقابل فولاد برنده می شوید؟

- همانطور که گفتم ما یک بازی بسیار سخت را پیش رو داریم. همچنین تعدادی از بازیکنان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم که همین موضوع کارمان را برای پیروزی کمی سخت می کند. چرا که محرومان ما جزو مهره های کلیدی به شمار می روند.

* کفشگری که تا مدتها نمی تواند بازی کند؟

- قطعا غیبت مهرداد خیلی به ما فشار می آورد. کفشگری همیشه در اختیار تیم است و خدا وکیلی هر وقت در میدان بود تمام انرژی و توانش را برای پرسپولیس می گذاشت از اتفاقی که برای این بازیکن افتاده همه ما ناراحتیم. امیدوارم مهرداد هر چه زودتر بهبودی خود را کسب کند و دوباره به جمع ما برگردد.

* عمران زاده گفته دوست داریم پرسپولیس در دربی با همه مهره هایش مقابل ما حاضر شود؟

- بهتر است بعد از بازی با فولاد جواب این صحبت ها را بدهیم الان زمان خوبی برای مصاحبه درخصوص دربی نیست. ضمن اینکه در چند بازی گذشته تمام توان استقلالی ها را دیدیم. آنها واقعا تیم شاداب و خوبی هستند امیدوارم روز ۲۷ دی ماه یک دربی خوب را از دو تیم شاهد باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات