نکته جالب توجه اینکه بازیکنان معترض پرسپولیس، مدعی شده اند که ارتباط نزدیک و صمیمی داشتن با سرپرست تیم یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان پرداختی به بازیکنان دارد…

به گزارش افکارنیوز ، عدم پرداخت یکسان قراردادهای پرسپولیسی ها موضوعی بوده که در دوره مدیریتی محمد رویانیان، بارها و بارها مشکل ساز شده و صدای اعتراض بازیکنان این تیم را بالا برده است.

در نشست اخیری که بین سه بازیکن پرسپولیس و مدیرعامل سرخ ها برگزار شد نیز این موضوع مطرح شد و این درخواست به بیان گردید که درصد پرداختی باشگاه به بازیکنان یکسان باشد.

این موضوع از آنجایی شکل گرفت که برخی بازیکنان پرسپولیس از رقم دریافتی محمدرضا خلعتبری مطلع شدند و نسبت به تبعیضی که باشگاه قائل شده معترض شدند.

نکته جالب توجه اینکه بازیکنان معترض پرسپولیس، مدعی شده اند که ارتباط نزدیک و صمیمی داشتن با سرپرست تیم یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان پرداختی به بازیکنان دارد!

بازیکنان معترض پرسپولیس بعد از اینکه بارها این موضوع را با کادرفنی و علی دایی در میان گذاشتند، اینبار سید جلال حسینی را مامور رسیدگی به این موضوع کردند و خواستار این شدند که در جلسه با رویانیان این موضوع مطرح شد که همین اتفاق هم افتاد و مدیرعامل سرخ ها قول داد تا به این موضوع رسیدگی کند. اینکه مبلغ دریافتی خلعتبری چطور و از چه کانالی لو رفته، نکته ای است که خلعتبری و شیرینی به دنبال آن هستند
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات