ابراهیمی – عابدینی؛

مگر پرونده پر حاشیه و پر تیتر محسن قهرمانی با آن همه سر و صدا و جار و جنجال به کجا رسید که منتظر بیرون آمدن نتیجه جالبی از این پرونده باشیم؟

به گزارش افکارنیوز ، دیشب در برنامه نود مشخص شد فردی که امیر عابدینی در مصاحبه سه هفته پیش خود اشاره کرده بود وی در حضور عزیز محمدی و حجت الاسلام علیپور گفته بود برای صعود تیمش ۵/۱ میلیارد تومان لازم است، احمد ابراهیمی بوده است؛کارمند سابق فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی، تیم نفت تهران و البته داماش!

البته عابدینی بعد از آن مصاحبه اول با برنامه نود در گفت و گو با رسانه ها پس از اینکه اعلام کرد او حسابدار فدراسیون بوده، به سرپرستی شخص مورد نظر در تیم ملی هم اشاره کرده بود تا همه نگاه ها به احمد ابراهیمی دوخته شود.

دیشب اما فردوسی پور با روی خط آوردن احمد ابراهیمی او را مقابل امیر عابدنی قرار داد اما همه چیز به شکل عجیبی پیش رفت تا پرونده سریالی هفته های اخیر نود همچنان مفتوح بماند.

در این برنامه بعد از پخش مصاحبه های علیپور و عزیز محمدی درباره جلسه مشترک با عابدینی و ابراهیمی در سال ۸۹ و البته مصاحبه جدیدی از عابدینی، ابراهیمی روی خط تلفنی برنامه آمد و ابتدا اعلام کرد کلی مدرک از عابدینی دارد که به زودی افشا خواهد کرد و حتی از فردوسی پور خواست گزارشگر و دوربین این برنامه نزد او بروند و از شفاف سازی او گزارش بگیرند.

ابراهیمی ضمنا تمام مواردی که او را متهم می کرد رد کرد و گفت از عابدینی که سال ها استاندار بوده و مدیریت فدراسیون را بر عهده داشته این حرف ها بعید است. بعد از برخورد تند عابدنی با ابراهیمی اما جهت حرف های طرفین به یکباره تغییر کرد و هر دو نفر فتیله را پائین کشیدند و از محسنات و سابقه یکدیگر گفتند که البته این مورد در خصوص ابراهیمی بسیار بیشتر بود.

عابدنیی در لابه لای حرف هایش به این مساله اشاره کرد که ابراهیمی در پرسپولیس با او کار کرده و در فدراسیون امین مالی او بوده است. در نقطه مقابل ابراهیمی هم به سابقه و دانش فوتبالی عابدینی اشاره کرد و گفت ۲۰ سال پیش عابدینی پیش بینی کرده بوده که دیگرهیچ تیمی از ایران قهرمان رقابت های باشگاهی در آسیا نمی شود که این پیش بینی درست بوده است.

بعد از این تعریف و تمجیدها عابدینی مثل قضیه مظفری زاده یکباره کوتاه آمد و گفت ابراهیمی را فیلم نکنید تا موضوع خاتمه یابد. ابراهیمی هم که می خواست همچنان از خود دفاع کند به این راضی شد تا حرف هایش را بعدا به خبرنگار نود بزند.

قرار است هفته آینده باز هم این سریال جذاب در برنامه نود ادامه داشته باشد اما سوال مهم اینجاست که با وجود رفاقت سی ساله طرفین درگیر در ماجرا آیا نتیجه ای از این همه بحث و افشاگری به دست خواهد آمد یا اصلا اینکه مگر پرونده پر حاشیه و پر تیتر محسن قهرمانی با آن همه سر و صدا و جار و جنجال به کجا رسید که منتظر بیرون آمدن نتیجه جالبی از این پرونده باشیم؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات