دلیل جدایی نکونام چیست؟

نکونام به دلیل رفتار استقلالی ها دیگر دوست ندارد در این تیم بماند و یا به خاطر اطرفیان قلعه نویی که سال گذشته نیز به آن اشاره کرده بود، قصد جدایی دارد.

به گزارش افکارنیوز ، جدایی جواد نکونام از استقلال در آستانه دربی ۲۷ دی، آبی پوشان را وارد سومین چالش این فصل پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی و جدایی پژمان منتظری کرد.

دلایل جدایی کاپیتان تیم ملی اما تنها پیشنهاداتی که از کشورهای چین، ترکیه و قطر دارد، نیست و به مسائل دیگری ارتباط دارد. نکونام از مدتی قبل به امیر قلعه نویی پیغام داده بود که قصد دارد بار دیگر لژیونر شود ولی سرمربی استقلال ۲،۳ بار با جدایی نکونام مخالفت کرد. قلعه نویی وقتی اصرار هافبک خود را دید به نکونام اعلام کرد منافع باشگاه را در نظر بگیرد و سپس از استقلال جدا شود.

نکونام انتظار داشت همانطوری که قلعه نویی از پژمان منتظری به عنوان اسطوره باشگاه استقلال نام برد، از او نیز تعریف و تمجید کند و این مسئله را در برنامه نود این چنین مطرح کرد: «هنگامی که بحث جدایی منتظری که از دوستان خوب من و بازیکن ارزشمندی است به وجود آمد همه دیدند که از چه لقب هایی برای او استفاده شد و همچنان می گویند از رفتنش ناراحت هستند اما خیلی راحت با جدایی من از استقلال موافقت کردند. معاون باشگاه از قول سرمربی تیم به من گفت که آقای قلعه نویی با جدایی من موافق است» .

این اظهار نظر نشان می دهد که نکونام منتظر بوده با توجه به سابقه ملی و اسم و رسمی که دارد همانند منتظری از سوی قلعه نویی با او رفتار شود ولی احساس کرد قلعه نویی چندان تمایلی برای حفظ او ندارد و با جدایی اش راحت موافقت کرده است.

از طرفی برخی جدایی نکونام را به اطرافیان قلعه نویی که یکی از آنها از حضور در تمرین استقلال منع شده و همچنین یکی از معاونان باشگاه ارتباط می دهند. هافبک استقلال پایان فصل گذشته نیز اعلام کرده بود که یک نفر در باشگاه استقلال نمی خواهد او در این تیم بماند. این بازیکن روز گذشته در جلسه با علی فتح الله زاده خواهان جدایی شد اما مدیرعامل استقلال این مسئله را نپذیرفت. نکونام به فتح الله زاده گفت، قلعه نویی از طریق یکی از معاونان باشگاه به او پیغام داده که نکونام منافع باشگاه را در نظر بگیرد و سپس جدا شود. او برای فتح الله زاده توضیح داد که این اظهار نظر قلعه نویی نشان می دهد که اصراری برای ماندن او در استقلال ندارند.

با طرح چنین مسائلی به نظر می رسد نکونام به دلیل رفتار استقلالی ها دیگر دوست ندارد در این تیم بماند و یا به خاطر اطرفیان قلعه نویی که سال گذشته نیز به آن اشاره کرده بود، قصد جدایی دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات