تمرین سه شنبه تیم فوتبال تراکتورسازی با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش افکارنیوز ، حدود ۳۰۰ نفر در تمرین صبح سه شنبه سرخپوشان تبریزی حضور داشتند که همگی با سردادن شعار از اتفاقات اخیر تیم ناراحت بودند و خواهان بازگشت تونی اولیویرای پرتغالی به راس کادرفنی تراکتورسازان بودند.

در ابتدای تمرین زمانی که مجید جلالی وارد محل تمرین شد با شعار اعتراض آمیز هواداران مواجه شد. تماشاگران حاضر از وی درخواست کردند که از تراکتورسازی برود و تونی اولیویرا روی کار بیاید. جلالی نیز با شنیدن این شعارها کنار هواداران آمد و گفت: من استعفا دادم و روی حرفم هم ایستادم ولی هیات مدیره خواهان بازگشتم شد. بهتر است حرفتان را به گوش آنها برسانید.

گفته می شود قبل از آغاز تمرین اعضای هیأت مدیره با کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی در رختکن جلسه ای برگزار کردند و به همین دلیل تمرین با تأخیر ۴۰ دقیقه ای آغاز شد. به محض ورود بازیکنان، هواداران با سردادن شعار خواهان حضور تونی اولیویرا شدند که این فریادها تعجب بازیکنان را هم برانگیخته بود.

سعید دقیقی که طی روزهای گذشته به تاکتیک مجید جلالی اعتراض کرده بود، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هچنین علی کریمی، حبیب گردانی و محمد نصرتی نیز مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

کادرفنی برای تمرین دورترین نقطه چمن را نسبت به سکوها انتخاب کرده بودند ولی باز هم شعار اعتراض هواداران به گوش می رسید. آنها به بازی مستقیم سرخپوشان به شدت اعتراض داشتند در ادامه بی اعتنایی های مجید جلالی هواداران خشمگین را خشمگین تر کرد و با فحاشی خواستار جدایی وی از سرخپوشان شدند و تلاش مهدی کیانی، حسن آذرنیا (سرپرست تیم) و رحمان یاوران (رییس کانون هواداران باشگاه) نیز برای آرام کردن سکوها بی نتیجه ماند.

نیرو های انتظامی در محل کمپ تمرین سرخپوشان حضور داشتند ولی هیچ گونه مداخله ای را انجام ندادند. با نزدیک شدن به دقایق انتهایی تمرین هواداران تونی را به شدت تشویق کردند و خواهان استعفای مجید جلالی شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات