نیلسون؛

دروازه بان پرسپولیس گفت: «من به عنوان آخرین بازیکنی که در زمین می ایستم، حق دارم با داد و بیداد با بازیکنان حرف بزنم. »

به گزارش افکارنیوز ، برای مصاحبه با نیلسون، بهانه های مختلفی وجود دارد. اینکه او در حال حاضر یکی از بهترین های کل لیگ است یا برای چهاردهمین بازی، مقابل نفت دروازه اش را بسته نگه داشت. حتی بازی با فولاد در اهواز یا دربی نیز سوژه های دیگری بود و البته درگیری اش با رضا حقیقی که اصلاً در شأن پرسپولیسی ها نیست:

* شرایط پرسپولیس را در حال حاضر و پس از صدرنشین شدن استقلال، چطور می بینی؟

- شرایط مان که مثل همیشه خوب است. البته هوا کمی سرد شده و شاید این مسئله کارایی ما را پایین بیاورد ولی در هر حال پرسپولیس امروز یک مدعی قهرمانی است و باید کارش را دنبال کند. در مورد از دست دادن صدرجدول هم نیازی نیست نگران ما باشید، هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده و مطمئن باشید اتفاقات زیادی رخ می دهد. ما هم به زودی باید به صدر برسیم. الان استقلال صدرنشین شده ولی ما با تمام وجود می جنگیم تا حق مان را بگیریم. اگر بازیکنان پرسپولیس فکر می کنند حق شان صدرنشینی و قهرمانی است، باید بر بازی مستقیم مقابل مدعیان دیگر تمرکز کنند و به فکر برد باشند. تنها راهی که به بالای جدول داریم، برد در دربی و گرفتن امتیاز از فولاد است.

* آیا پرسپولیس در بازی با نفت تهران شانس آورد که به تساوی رسید یا عدالت در این دیدار رعایت شد؟

- مطمئن باشید نتیجه این بازی عادلانه بود. از گفتن حقیقت هیچ ترسی ندارم و می گویم که در روز بازی با نفت، اصلاً شرایط خوبی نداشتیم. فوتبال همین است، یک روز می برید چون عالی کار کرده اید و یک روز امتیاز نمی گیرید چون روی فرم اصلی خودتان نبودید. با اینکه تلاش مان برای کسب هر سه امتیاز، قابل احترام بود ولی نفت هم نباید بیشتر از یک امتیاز می گرفت.

* به نظر می رسد در بازی هایی که پیام صادقیان غایب است، انگیزه های شما کاهش پیدا می کند؟

- من تا حدودی با شما مخالفم چون انگیزه های تیمی مثل پرسپولیس که در پی کسب قهرمانی است، نباید پایین بیاید و این از نظر من، نگاه درستی نیست اما اینکه عدم حضور صادقیان روی بازی ما تأثیر دارد را می پذیرم. امیدوارم با حضور مجدد این بازیکن در ترکیب تیم، شرایط مان بهتر شده و بتوانیم با تاکتیکی ثابت و سرعت بیشتر روی دروازه حریف حمله کنیم. ما البته احتیاج به زدن گل های بیشتر هم داریم.

* در این بازی، برای چهاردهمین بار دروازه تیم بسته ماند، این آمار برای پرسپولیس یک افتخار به شمار می رود.

- بله ما در حال رقم زدن یک افتخار بزرگ برای باشگاه پرسپولیس هستیم. هر بازی که گل نمی خوریم، جشن می گیریم اما فراموش نکنید گل نخوردن تیم ما به خاطر خط دفاع مستحکمی است که داریم. همه مهاجمان لیگ مقابل دفاع ما به مشکل خورده اند و یادم نمی آید در این فصل کسی به راحتی به ما گل زده باشد. این موضوع را هواداران می دانند.

* در دیدار با نفت درگیری بین تو و رضا حقیقی به وجود آمد. این درگیری همچنان ادامه دارد؟ ریشه درگیری کجا بود؟

- رضا حقیقی پسر خوبی است و درگیری ما هیچ ریشه قدیمی نداشت و ادامه پیدا نکرد. او جوان است و گاهی احساساتی می شود. در آن صحنه، حقیقی دچار اشتباه شد و در حالی که می توانست توپ را به بیرون بزند اما به سمت دروازه خودی آمد. بازیکنان دیگر به او گفتند که برگردد ولی گویا بازیکنی را اطراف خودش پیدا نکرد و این شد که تمرکزش به هم ریخت. بعد هم عصبانی شد و آن رفتار را از خود نشان داد. البته این مسئله دیگر ادامه پیدا نکرد و خیلی زود همه چیز تمام شد. من به عنوان آخرین بازیکنی که در زمین می ایستم، حق دارم در مورد شرایط فنی در زمان بازی صحبت کنم. باید با داد و بیداد با بازیکنان حرف بزنم چون در غیر این صورت صدایم به دیگران نمی رسد و البته باید کاری کنم که بازیکنان تمرکزشان معطوف به بازی شود. رضا حقیقی هم به تازگی از مصدومیت رها شده و شاید عصبانیتش به خاطر شرایط مصدومیتش بود. ما دیگر با هم مشکلی نداریم و قضیه را تمام شده بدانید.

* بازی با فولاد که یکی دیگر از مدعیان قهرمانی است را چطور می بینی؟

- شک نداشته باشید که بازی سختی در پیش داریم. امتیازات این بازی می تواند ما را به صدر نزدیک تر کند و از طرف دیگر نگذارد که فولاد جلوتر از ما باشد ولی باید مواظب باشیم که امتیازی از دست ندهیم. برای برد به خارج از تهران سفر خواهیم کرد و دوست دارم با دست پر به تهران برگردیم.

* گفته می شود مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس چندبرابر بیشتر از گذشته شده و شرایط اصلاً خوب نیست. شکایتی از این شرایط نداری؟

- به هر حال من هم بازیکن تیم هستم و نمی توانم بی تفاوت باشم اما قبلاً در کشورهای دیگر فوتبال بازی کرده و پول های زیادی به دست آورده ام. این شرایط شاید دغدغه ای برای من نباشد و می توانم بگویم چندان نگران گرفتن طلبم از باشگاه پرسپولیس نیستم ولی باید به فکر بازیکنان جوان تر باشیم که می خواهند پیشرفت کنند. آنها حق دارند نگران باشند. قراردادشان خیلی زیاد نیست و باید آن را دریافت کنند. از طرف دیگر شنیده ام که کسی در مورد مسائل مالی به باشگاه پرسپولیس کمک نمی کند. هیچ نهاد و سازمانی به رویانیان کمک نمی کند و این خیلی بد است که رویانیان را در این شرایط تنها بگذارند. امیدوارم با جذب اسپانسرهای بیشتر یا انجام کارهای اقتصادی جدید، باشگاه پرسپولیس بتواند طلب بازیکنانش را تسویه کند.

* به دربی برگشت هم نزدیک می شویم. اولین پیش بینی ات از دربی روز ۲۷ دی ماه چیست؟ پرسپولیس برنده از زمین خارج می شود یا استقلال؟

- دلم می گوید پرسپولیس برنده این بازی است. فقط همین را می توانم بگویم. بازهم تأکید می کنم اگر حق مان را می خواهیم و فکر می کنیم جایگاه پرسپولیس تا زمان رسیدن به قهرمانی باید صدرجدول باشد، باید با تمام توان به دربی برویم و با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم. این تنها راهی است که می تواند ما را به موفقیت برساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات