توافق نکونام با الکویت؛

کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک میانی استقلال که طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره جدایی اش از جمع آبی پوشان مطرح شده بود با مسئولان باشگاه الکویت به توافق رسید.

به گزارش افکارنیوز ، جواد نکونام که پس از جدایی از تیم اوساسونا اسپانیا از ابتدای لیگ دوازدهم به جمع آبی پوشان تهرانی پیوسته بود، قبل از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ سیزدهم با سرمربی و مسئولان باشگاه استقلال اختلاف نظر پیدا کرد تا جاییکه طرفین مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام دادند. ضمن اینکه پس از این اتفاقات مذاکراتی به صورت حضوری و تلفنی بین نکونام و قلعه نویی و فتح الله زاده انجام شد که در هیچ کدام از این مذاکرات خصوصا نشست امروز شنبه بین فتح الله زاده، پورحیدری و نکونام نتیجه ای حاصل نشد تا هافبک میانی آبی پوشان از این تیم جدا شود.

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق گفت: کار جدایی نکونام از استقلال انجام شده و این بازیکن فردا یکشنبه عازم کویت می شود تا با تیم الکویت قرارداد امضاء کند.

به گفته این مقام مسئول قرارداد نکونام با تیم کویتی چهار ماهه است و این بازیکن پس از آن می تواند در اردوهای تیم ملی شرکت کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات