سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با سوت جهانبازی داور این مسابقه، بازی با پرسپولیس برای ما تمام شد.

  حسین فرکی پس از شکست پرسپولیس در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی را مقابل تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. این بازی از نظر من مخصوصا از طرف فولاد یکی از بهترین بازی های این فصل تا حال حاضر بوده و من با قدرت می توانم بگویم ما حتی بهترین بازی این فصل و فصل گذشته را انجام دادیم.

وی افزود: شاید به نوعی این بازی شاه ماهی بازی های لیگی بود که در آن بازی می کنیم. من دوست ندارم زیاد راجع بازی حرف بزنم چون چیزهایی که می خواهم به زبان بیاورم شایستگی ما بود که غیرقابل وصف بود. بچه های من با موقعیت های زیاد، فوتبال زیبا مقابل تیم بزرگ پرسپولیس به نمایش گذاشتند و به ۳ امتیاز بازی هم رسیدند. من قبل از بازی این حرف را زدم که دوست داشتیم ۳ امتیازی را که در تهران به پرسپولیس دادیم پس بگیریم و امروز در روزی بسیار خوب و در کنار هوادارانمان این اتفاق افتاد و امتیاز دور رفت را پس گرفتیم اما هنوز اعتقاد دارم ما باید کارهای زیادی را به همراه کارهای سخت انجام دهیم تا به هدف بزرگ مان برسیم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: ما تیم برتر بازی با پرسپولیس بودیم. در نیمه اول برخلاف جریان بازی دروازه ما باز شد اما ناامید نشدیم و کار خود را مجددا هجومی دنبال کردیم که خوشبختانه گل مساوی را زدیم و در بین نیمه نیز با توصیه به بازیکنان شجاع و باغیرت خودمان از نظر فنی برتر بودیم. خوشبختانه در نیمه دوم بسیار هجومی و فرصت طلب بودیم و هرگز از بازیکنان و اسم های بزرگ حریف که جایگاه بسیار خوبی را در فوتبال کشورمان دارند، نترسیدیم. ما می دانستیم این بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز است و هرگز دوست نداشتیم شانس حضور در صدر جدول را از دست بدهیم البته ما زیاد به این مسائل توجه نکردیم چون فقط دوست داشتیم بازی را با انگیزه بالا ببریم. همین جا به همه فولادی ها تبریک می گویم و تشکر ویژه از هوادارانی دارم که برای ما در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند. این برد را به تمام مسئولین و مردم خوزستان تبریک می گویم که به هرحال احساس می کنم این شادی و این پیروزی به همه خوزستان کوچک و بزرگ چسبید.

فرکی افزود: امیدوارم در ادامه مقابل ذوب آهن هم بتوانیم عملکرد خوب و قابل قبولی را برای برد داشته باشیم البته ما همین امروز پرونده بازی را با سوت جهانبازی بستیم و باید به فکر بازی آینده باشیم. امیدوارم موفقیت مان به خاطر هواداران و مردم خوزستان ادامه دار باشد. خوزستانی ها در همه جای جهان هستند نه فقط ایران و باید این پیروزی را بیش از حد به این علاقمندان به فوتبال که عاشقانه این تیم را همراهی می کند تبریک بگویم. من دوست دارم همه فولادی ها با بردهای این تیم خوشحال شوند و حتی برای تیم های دیگر خوزستانی نیز آرزوی موفقیت داریم.

فرکی درباره فحاشی سوشا مکانی به خبرنگار واحد مرکزی خبر خوزستان نیز گفت: فعلا دوست ندارم راجع به این موضوع حرفی بزنم. (در همین حال خبرنگار واحد مرکزی خبر خوزستان دوباره گفت من حتی در بین نیمه نیز نزد نماینده فدراسیون رفتم و به ایشان گله کردم که او هم به من گفت هر کاری دوست داری برو انجام بده، فحاشی کرده که کرده) در همین حال بود که مجددا فرکی گفت: من دوست ندارم راجع به این موضوع در این جمع عمومی حرف بزنم یا پاسخی بدهم. اجازه دهید این موضوع را بیشتر بررسی کنم چون این تنها موردی نیست که برای اولین بار برای من اتفاق افتاده باشد. من در بازی های گذشته نیز از این مسائل دیده ام که این اتفاقات افتاده اما من پاسخی نداده ام. به هرحال باید موضوع را بررسی کنم و از نزدیک اطلاعاتم را قوی تر کنم. هر اتفاقی که افتاده بود ما می توانیم در فضایی خارج از بحث رسانه ای با همدیگر حرف بزنیم. اگر قرار است عذرخواهی کنیم، اگر ما مقصر باشیم خودم شخصا عذرخواهی می کنم، اگر هم در جمع آوری اطلاعات احساس کردیم شما اشتباه می کنید باز هم ما از کنار موضوع می گذریم. من فقط خواهشم این است که اگر به بنده لطف دارید اجازه دهید که این موضوع را خارج از این بحث پیگیری کنم.

فرکی در مورد بازیکنان خارجی خود نیز گفت: پادوانی بازیکنی است که به خاطر کارشکنی تیم سابقش دچار مشکل شده و ما در حال حل مشکل این بازیکن هستیم. به دنبال این هستیم تا این مسئله را حل کنیم تا ایشان بتواند به جمع ما اضافه شود اما متأسفانه او امروز نتوانست به ما کمک کند آن هم به خاطر زمان بازی بود. اما در کل مشکل خاصی نیست و مشکل ایشان را حل می کنیم. مهاجم برزیلی ما هم مصدوم است و مشکل خاصی ندارد.

فرکی در پایان در خصوص گل دوم که توپ به دست آرش افشین خورد، گفت: من باید فیلم را ببینم که توپ به دست آرش افشین خورده یا نه سپس درباره آن نظرم را اعلام خواهم کرد. بالاخره ما بازی را برده ایم و همه چیز تمام شده، الان درباره اش نمی توانم حرفی بزنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات