سرمربی استقلال گفت: مجیدی بازیکن حرفه ای است و قطعا می توانست شرایط بدنی خود را تا پایان نیم فصل حفظ کند اما با این حال حرف من را نپذیرفت و خداحافظی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی پس از حضور نشست خبری دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در گفت وگویی دیگر اظهار داشت: برای من جای تعجب است در لیگی که حرفه ای است و بازیکنان در آن قرارداد حرفه ای می بندند و باید در فصل نقل و انتقالات حرفه ای جابجا شوند چطور بازیکنان ما در اواسط فصل تصمیم به جدایی می گیرند؟ بازیکن اگر پیشنهاد دارد باید پیشنهاد به صورت رسمی و حرفه ای به باشگاه ارائه شود اما متاسفانه در باشگاه های ما هیچکدام از این مسائل رعایت نشد.

وی افزود: فرهاد مجیدی یک روز آمد و گفت می خواهم خداحافظی کنم. من به او گفتم چرا تصمیم به جدایی داری که او گفت خسته ام و می خواهم در اوج خداحافظی کنم. گفتم اگر قصد خداحافظی داری تا بازی برگشت برابر تراکتورسازی صبر کن و آن وقت در اوج خداحافظی کن و حتی پیشنهاد کردم در بازی های شهرستان تیم را همراهی نکند. مجیدی بازیکن حرفه ای است و قطعا می توانست شرایط بدنی خود را تا پایان نیم فصل حفظ کند اما با این حال حرف من را نپذیرفت و خداحافظی کرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: امروز که تیمم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر است این حرف را می زنم نه آن زمان که در میانه جدول بودیم. آقای بابایی شاهد است که من تمام این مسائلی که عنوان کردم را به مجیدی گفتم و او نپذیرفت در کنار تیم ما بماند. مجیدی می تواند اگر من دروغ می گویم بیاید و بگوید امیر قلعه نویی حرفش درست نیست.

قلعه نویی ضمن تاکید بر اینکه صراحتا با جدایی پژمان منتظری مخالفت کرده است گفت: باور کنید هنوز هم نمی دانم منتظری چطور جدا شد. یک بازیکن اگر می خواهد از تیمش جدا شود باید در فصل نقل و انتقالات باشد تا باشگاه بتواند یک بازیکن جایگزین جذب کند اما متاسفانه منتظری زمانی از تیم ما جدا شد که دیگر فرصتی برای جایگزین کردن بازیکن نداشتیم.

وی از فرهاد مجیدی، پژمان منتظری و جواد نکونام تشکر کرد و گفت: من از این بازیکنان تشکر می کنم چرا که برای استقلال زحمت کشیدند. به عقیده من چه بازیکنی که سال ها در استقلال حضور داشته چه بازیکنی که چند دقیقه برای این تیم بازی کرده شایسته تقدیر و تشکر است.

سرمربی استقلال ضمن تاکید بر اینکه از رقم قرارداد همکاران و بازیکنان تیمش مطلع نیست گفت: مگر در فصل نقل و انتقالات پولی از بابت رقم قرارداد بازیکنان به من می رسد؟ اگر باشگاه پول قرارداد همکارانم را بدهد به اندازه کافی ممنون دار آنها خواهم بود.

قلعه نویی در خصوص تمایل جوادنکونام برای جدایی از استقلال گفت: نکونام آمد و گفت می خواهد جدا شود. من از آقای فتح الله زاده سوال کردم که آیا قرارداد او هم مانند منتظری است که ایشان گفت قرارداد دارد. آقای فتح الله زاده سه بار با جدایی نکونام مخالفت کرد و من نیز با جدایی اش مخالف بودم.

وی یادآور شد: قرار شد من با آقای فتح الله زاده نشستی داشته باشیم و ضمن در نظر گرفتن منافع تیم و بازیکن درخصوص جدایی جواد نکونام به جمع بندی برسیم آن هم به خاطر اینکه خدایی ناکرده او ناراحت نشود که ما بین بازیکنان تبیعض قائل شده ایم چرا که پیش از این با جدایی یکی دو بازیکن موافقت کرده بودیم.

سرمربی استقلال ضمن تاکید بر اینکه از جواد نکونام دلخور است گفت: نکونام پریروز و دیروز با تیم ما تمرین کرده اما امروز در زمان برگزاری بازی کنار ما نبود. آیا این درست است؟ او اگر می خواهد برود، برود اما اگر می خواهد بماند نباید اینطور برخورد کند.

قلعه نویی ضمن تاکید مجدد بر اینکه از شرایط قرارداد بازیکنان و دستیارانش مطلع نیست گفت: افرادی را به عنوان گزینه های کادر فنی به مسئولان باشگاه معرفی می کنم و از مدیریت باشگاه می خواهم شرایط عقد قرارداد با آنها را فراهم کند. در عین حال در هر پست سه بازیکن را به باشگاه معرفی می کنم تا با آنها قرارداد امضا شود. دیگر از اینکه بازیکنان چطور و با چه شرایطی با باشگاه قرارداد می بندند و چقدر می گیرند خبر ندارم.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط آرش برهانی گفت: آرش در دیدار مقابل راه آهن کار غیراخلاقی انجام داد و ما با او برخورد کردیم چرا که نمی توانیم روی اصول پا بگذاریم. ما آرش را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادیم و امروز این کمیته در خصوص وضعیت او تصمیم گیری کرد.

قلعه نویی از حضور آرش برهانی در تمرینات استقلال از فردا خبر داد و افزود: به عنوان سرمربی تیم نمی توانم یک بازیکن را اخراج کنم اما می توانم برای بازیکن خاطی جرایمی را در نظر گرفته و او را در اختیار باشگاه قرار دهم. ما آرش را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم و او هر روز به صورت انفرادی تمرین می کرد تا اگر باشگاه صلاح دانست به تمرینات اضافه شود. آرش چون از مردم عذرخواهی کرده با نظر باشگاه می تواند در تمرینات حضور یابد.

وی تصریح کرد: من به هیچ عنوان نگفتم شرایط تیم ما بعد از جدایی برخی بازیکنان سخت می شود چرا که به لطف خدا و اهل بیت داریم کار خود را انجام می دهم. امیدوارم با همراهی و حمایت تماشاگران در دیدارهای پیش رو به نتایجی که می خواهیم دست یابیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات