در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، فولاد باز هم به عنوان بهترین تیم هفته معرفی شد.

به گزارش افکارنیوز ، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۷ دیدار و تداوم صدرنشینی استقلال به پایان رسید.

نگاهی می اندازیم به نتایج، ترین ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر:

نفت صفر - ذوب آهن یک

گسترش فولاد ۵ - راه آهن صفر

سایپا ۳ - تراکتورسازی ۳

فولاد ۲ - پرسپولیس یک

ملوان ۲ - مس یک

سپاهان ۲ - داماش صفر

فجرسپاسی یک - صبای قم ۲

استقلال یک - استقلال خوزستان صفر

**ترین های بیست ودوم لیگ برتر:

در هفته بیست و دوم رقابت ها و در ۸ مسابقه ای که برگزار شد ۲۴ گل به ثمر رسید تا در این هفته شاهد میانگین ۳ گل در هر مسابقه باشیم تا پس از مدت ها لیگ برتر، هفته ای پرگل را سپری کرده باشد.

در این هفته دیدار سایپا و تراکتورسازی با ۶ گل و دو دیداری که یک بر صفر به پایان رسید پرگل ترین و کم گل ترین دیدارهای هفته معرفی می شوند.

**بهترین تیم هفته: دوباره فولاد

در هفته ای که سپری شد ۳ مدعی قهرمانی از جمله فولاد، استقلال و سپاهان پیروز شدند و ۲ مدعی دیگر شامل پرسپولیس و نفت شکست خوردند و تراکتور هم با گل دقیقه ۹۲ از شکست گریخت و تساوی کار را به پایان رساند.

به این ترتیب عنوان بهترین تیم هفته مانند هفته گذشته به فولاد تعلق می گیرد که توانست در فینال زودهنگام لیگ برتر در اهواز پرسپولیس را در یک دیدار جذاب و دیدنی شکست دهد، ضمن اینکه استقلال به عنوان نخستین تیم در فصل جاری به میانگین امتیازی قهرمانی (۲ امتیاز برای هر بازی) رسید تا این تیم هم یکی از تیم های خوب هفته لقب بگیرد.

**ناکامان هفته: پرسپولیس و مثلث قعرنشینان

در هفته بیست و دوم پرسپولیس با شکست از فولاد در آستانه دربی از صدر جدول دورتر و دورتر شد تا یکی از ناکامان بزرگ هفته، تیم علی دایی باشد.

همچنین مثلث قعرنشینان شامل راه آهن، فجرسپاسی و مس هم با شکست به کار خود پایان دادند تا احتمالاً این ۳ تیم را بتوان با یقین بیشتری از حالا از مدعیان سقوط قلمداد کرد.

*بازیکن هفته: مهرداد بایرامی

در هفته ای که سپری شد مهرداد بایرامی در پیروزی پرگل گسترش فولاد مقابل راه آهن با زدن ۴ گل بیشترین نفش را ایفا کرد تا عنوان بهترین بازیکن هفته به طور قطع، حق مسلم این بازیکن آذربایجانی باشد.

در این هفته محسن بیاتی نیا برای ذوب آهن، محمد قاضی و خسرو حیدری برای استقلال، اسماعیل شریفات از فولاد، ابراهیم صادقی از سایپا و شاهین ثاقبی از خوب های تیمشان بودند.

سپاهان نیز یک بار دیگر با گلزنی بازیکن جوان خود یعنی مهدی شریفی به یک برد ارزشمند دیگر رسید تا تیم اصفهانی نیز به روزهای خوش آینده همچنان امیدوار باشد.

*مربی هفته: مجتبی تقوی

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، ذوب آهن با تفکرات مربی جدید خود یعنی مجتبی تقوی توانست در تهران مقابل نفت تهران به برتری برسد تا تیم سبزپوش اصفهانی با این ۳ امتیاز خود را از جمع تیم های قعرنشین رها کرده و فعلا در مکان امنی قرار بگیرد، هرچند که فاصله تیم های قعرنشین به قدری کم است که با یک برد یا باخت، معدالات سقوط دوباره به هم خواهد ریخت.

در هفته بیست و دوم تیم های حسین فرکی و مهدی تارتار نیز نتایج ایده آلی را برای فولاد و گسترش کسب کردند تا این دو مربی هم در جمع مربیان خوب هفته قرار بگیرند.

**رده بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و دوم:

۱۰گل: کریم انصاری فرد (تراکتورسازی) - رضا عنایتی (صبای قم) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

۹ گل: لوسیانو پریرا (فولاد) - جلال رافخایی (ملوان)

۸ گل: سجاد شهباززاده (سایپا)

۷ گل: رضا نوروزی (نفت)
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات