داستان جدایی در استقلال ادامه دارد

منابع خبری فاش کردند این باشگاه در یکی از لیگ های عربی حضور دارد و حتی قرارداد اولیه را برای امضای تیموریان آماده کرده است.

گروه ورزشی - ظاهرا جدایی از استقلال بدل به یک اپیدمی در میان بازیکنان استقلال شده است. بعد از جدایی پژمان منتظری و پیوستن به ام صلال قطر و جواد نکونام از استقلال به نظر می رسد که نوبت به آندرانیک تیموریان رسیده تا ساز جدایی کوک کند.

به گزارش افکارنیوز ؛ آندو تیموریان با پیشنهاد مالی تیمی عربی رو به رو شده و به احتمال فراوان این بازیکن هم قصد ترک تیمش را دارد. تیموریان این موضوع را به باشگاه عنوان نکرده ولی تصمیم دارد بعد از دربی به صورت جدی با فتح الله زاده صحبت کند. تیموریان در طول فصل جاری چند بار به دلیل عدم پرداخت پولش در تمرینات شرکت نکرده و از این بابت گلایه کرده است. به نظر می رسد اما این بار او قصد دارد تصمیم جدی تری بگیرد. در همین رابطه تیموریان که در گفتگو با دوستان نزدیکش تلویحا از این تهدید ها حرف زده و گفته که اگر پولش را ندهند، تصمیم دیگری می گیرد.

وی مذاکراتی را با یک باشگاه خارجی داشته است. منابع خبری فاش کردند این باشگاه در یکی از لیگ های عربی حضور دارد و حتی قرارداد اولیه را برای امضای تیموریان آماده کرده است. آندو به مسئولان استقلال پیغام داده در صورتی که پولش را طی یکی، دو هفته آینده ندهند، به این پیشنهاد پاسخ مثبت می دهد و از این تیم جدا می شود. البته فتح الله زاده گفته در اواخر همین هفته و پیش از بازی دربی به او پولی پرداخت خواهد کرد و بی شک این اتفاق می تواند تا حدودی تب تند آندو را آرام کند مگر آنکه که پیشنهاد تیم قطری آنقدر وسوسه انگیز باشد که او قید استقلال را تحت هر شرایطی بزند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات