تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که عکس منتشر شده از دروازه بان و مدافع آبی پوشان در روزنامه پیروزی سوژه این تمرین بود.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین امروز آبی پوشان در سالن وزنه آکادمی انقلاب در ساعت ۱۱: ۳۰ با حضور امیر قلعه نویی و همه اعضای کادر فنی این تیم آغاز شد. پیش از آغاز این تمرین حنیف عمران زاده مدافع آبی پوشان به شدت از عکس منتشر شده از خود در حال قلیان کشی در روزنامه پیروزی گله مند بود و تصویر این روزنامه را از موبایلش به سایر بازیکنان هم نشان می داد و می گفت که از آن روزنامه شکایت کرده است. او این عکس را فتوشاپ می داند.

امیر قلعه نویی از آغاز تمرین به مدت ۴۰ دقیقه با پورحیدری و ماجدی صحبت کرد. پس از اینکه متوجه شد خبرنگاران احتمال دارد صحبت های او را بشنوند از آن ها خواست تا به سمت دیگری از سالن وزنه بروند.

بعد از ۱۵ دقیقه از آغاز تمرین استقلال که به گرم کردن و حرکات کششی گذشت، وزنه زدن زیر نظر حاج قاسم در دستور کار کادر فنی قرار گرفت.

میرشاد ماجدی برگه های مالیات برخی از بازیکنان تیمش را پیش از آغاز تمرین به آن ها داد و پس از جلسه با قلعه نویی تمرین استقلال را ترک کرد تا برای حضور در برنامه ورزشی شبکه ۳ که با موضوع تیم ملی زیر ۲۲ سال است، شرکت کند.

در تمرینات وزنه زنی، تیموریان با ساموئل به شوخی پرداخت و در حالی که توجه سایر بازیکنان را جلب می کرد می گفت این جی لوید نیست" ایت ایز کبه" .

حمید بابازاده بر تمرین های مهدی رحمتی نظارت کامل داشت. کبه و جمشیدی غایبان استقلال در این تمرین بودند. مهدی رحمتی پس از ۴۰ دقیقه از آغاز تمرین عکس منتشر شده از خودش در روزنامه پیروزی را به قلعه نویی نشان داد و سپس زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرد.

تمرین فردای آبی پوشان ساعت ۱۵ برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات