مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی کرد، دربی هفتادوهشتم تهران نیز مساوی خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین کعبی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص دلایل شکست تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: متاسفانه بخت های مسلم ما تبدیل به گل نشد. فرصت های گل بیشتری نسبت به استقلال داشتیم اما این تیم به لحاظ تجربه از تیم ما بهتر بود و روی همین فاکتور هم برنده شد. در واقع مهاجم استقلال از فرصت ۵۰ درصدی اش استفاده کرد و به گل رسید اما ما شانس های زیادی را از دست دادیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: من قبل از بازی با استقلال گفته بودم راحت این تیم را می بریم اما متاسفانه از فرصت های خود استفاده نکردیم. در این بازی میلاد میداودی ۲ فرصت مسلم گلزنی داشت. جدا از آن ۲ فرصت، موقعیت های گل دیگری هم داشتیم که با بدشانسی از رسیدن به گل و امتیاز محروم ماندیم.

وی شرایط تیم استقلال خوزستان در جدول رده بندی لیگ برتر را خطرناک توصیف کرد و گفت: فکر می کنم اوضاع ما در جدول کمی خطرناک شده است، به همین دلیل باید به خودمان بیاییم و بیشتر تلاش کنیم، چون در بازی های دشوار آخر فصل شرایط برای مان بسیار سخت و حساس خواهد شد. در بازی های حساس آینده باید امتیازها را بگیریم تا حاشیه امنیت بهتری برای خود ایجاد کنیم.

مدافع - هافبک استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: من به خاطر اینکه بازی نکردنم، ناراحت نبودم، چون بازیکنی حرفه ای هستم. در واقع از این حرص می خوردم و ناراحت بودم که خوب بودیم و فرصت های مان یکی پس از دیگری هدر می رفت.

کعبی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه اش دارد پیش بینی اش از نتیجه دربی را اینگونه بیان کرد: به نظرم دربی ۷۸ نیز مانند بیشتر دربی ها مساوی می شود. در واقع ترس ۲ تیم از تبعات باخت در دربی اجازه نمی دهد که آنها به برد برسند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات