مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید مظفری زاده به تیمی تمایل داشته باشد اما مهم منش و اخلاق اوست.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده درباره بحث هایی که در باره سعید مظفری زاده داور دربی ۷۸ از سوی برخی استقلالی ها مطرح شد که وی تمایل به رنگ پرسولیس دارد، گفت: من خودم شخصا مظفری زاده را به خاطر شخصیتی که دارد دوستش دارم او ممکن است تمایلی هم به یک تیم داشته باشد اما مهم شخصیت و منش اوست. مظفری زاده آدم سالمی است و ما مشکلی با داوری وی برای دربی ۷۸ نداریم.

فتح الله زاده افزود: امیدوارم روز جمعه او قضاوت خوبی انجام دهد و همه از عملکردش رضایت داشته باشند و اینکه گفته می شود او تمایلی به پرسپولیس دارد من ناراحت نیستم اما مطمئنم سعید مظفری زاده در قضاوت و سوت هایش این تمایل را دخیل نمی کند من مطمئنم اگر بدشانسی نبود او می توانست حتی در جام جهانی نیز قضاوت کند.

مدیرعامل استقلال درباره حضورش در تمرین فردای پرسپولیس و همچنین حضور رویانیان در جمع استقلالی ها گفت: ما این هماهنگی را انجام دادیم که برای احترام متقابل هر دو مدیرعامل در جلسه تمرینی پرسپولیس و استقلال حاضر شود. این نشان از احترام و بازی جوانمردانه در فوتبال دارد. کری خوانی ها شاید وجود داشته باشد اما این کری ها در خارج از میدان است و در داخل میدان فقط می دانیم بازی کنیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که مشکلات مالی گریبان پرسولیس را گرفت و امروز بازکینان این تیم اعتصاب کردند، گفت: امیدوارم رویانیان فکری به حال مسائل مالی پرسپولیس کند. می دانم چه شرایط سختی به لحاظ مالی در این دو باشگاه حاکم است. خودم در چند وقت اخیر تلاش زیادی کردم که بخشی از پول را وارد باشگاه استقلال کنم. من دوست دارم که مشکلات مالی پرسپولیس هم حل شود و آنها با قدرت به مصاف ما در دربی ۷۸ بیاید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات