حدود دو سال پیش بود که مرتضی کریمی گل سالم محمد نوری را در داربی تهران به اشتباه مردود اعلام کرد و مقدمات باخت پرسپولیس و علی دایی را فراهم آورد.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از آن اتفاق، این کمک داور سابق فوتبال کشورمان تحت شدیدترین فشارها قرار گرفت؛ تا جایی که کلی پیامک تهدیدآمیز گرفت و بارها مجبور به عذرخواهی شد. در همان مقطع و درست در روزهایی که مرتضی کریمی زیر تیغ انتقادات و برخی شایعات قرار داشت، عادل فردوسی پور به سبک خودش وارد گود شد و با یک قضاوت ناشیانه، داور خاطی را تبرئه کرد: «بابا این مرتضی کریمی بنده خدا رو من می شناسم. خیلی آدم سالمیه، با موتور میاد سر تمرین تیم رسانه ورزش… » ادای این دیالوگ ها روی آنتن نود مثل آبی بود که روی آتش ریخته شده باشد.
کریمی به همین راحتی و به مدد داوری های شتاب زده عادل تبرئه شد تا دو سال بعد خودش روی خط همین برنامه بیاید و بعد از دریافت حکم محرومیت سنگینش بگوید: «آقای فردوسی پور من در گذشته مشکلاتی داشتم که تاوان شان را دادم. » آیا زمان آن نرسیده است که عادل با توجه به ضریب اثرگذاری اش روی افکار عمومی کمی در مورد قضاوت های صریح و همیشگی اش تجدید نظر کند؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات